![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni "Huidig voorzitter van de partij en Volksvertegenwoordiger in het federale parlement. Deze man wordt, gezien de jongste peilingen, getipt als volgende minister-president van Vlaanderen. Hoe ziet hij het regeringswerk van een vernieuwde christen-democ |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() ongeveer 30 tijdelijke werknemers krijgen een kiesverbod
en ben daar niet mee akkoord ! ik heb op meerdere plaatsen geweest en nergens kan mij bewijzen dat ik een kiesrecht heb , behalve bij het ministerie van arbeid maar de kieswet zou niet onder hun bevoegdheid vallen ik wil zelf gaan stemmen , heb ik het recht om zelf te gaan stemmen ? gelet op art. 20,5° wao 3/7/1978 . zelf gaan stemmen omdat iemand wel kan beloven op wie ze gaan stemmen voor jou maar dit niet te controleren is . op de markt vandaag was het vlaams blok stemmen aan het ronselen weliswaar een partij waar ik nooit op ga stemmen , en zij belden naar hun kiescel , en die zijden doodleuk (letterlijk) dat een vlaming geen stemrecht heeft al staat ge op uwe kop . kan ik van uw partij een controleerbaar antwoord krijgen , of een tijdelijke werknemer het recht heeft om zelf te stemmen ?
#2 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
geeft dus wel aan wat uw partij voor de kleine man wil doen !!! niets