![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat raadt jij Leterme aan? | |||
Coalitie met Vlaams Blok |
![]() ![]() ![]() |
18 | 78,26% |
Tripartite met VLD inclusief Verhofstadt en Groen! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,35% |
Tripartite met VLD exclusief Verhofstadt en Groen! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Tripartite met SP.A. en Groen! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,35% |
Coalitie met SP.A. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,04% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Volgens VTM is het niet ondekbeeldig dat CD&V voor de keuze komt te staan Vlaams Blok of Groen!.
In de veronderstelling dat hun poll klopt, wat denk je? Mijn mening Vlaams Blok 'Cordon Sanitaire' bemoeilijkt een eventuele samenwerking. Vlaams Blok komt nochthans als één man naar buiten met uitgestoken hand en is bereid de scherpe kantjes eraf te halen. Groen! Partijstandpunten die haaks op die van CD&V/N-VA staan willen ze niet vanaf wijken. Ze zweren erbij. Als Leterme hier bezwijkt om VLD of SP.A. te behagen zou dit hem wel eens zuur kunnen opbreken. Hij zou alleszins moeten breken met zijn kartelpartner indien hij voor Stevaert kiest.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CD&V VLD en Vlaams Blok !
![]() Socialer, minder belastingen en Vlaamse autonomie ! ![]() logisch toch ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() CD&V / SP.A / Spirit + N-VA / Groen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() trouwens, een coalitie met SPA is niet voldoende dus geen optie, en zelf met groen erbij, dan denk ik dat het nog niet genoeg is. Als groen al mee een regering wil vormen, wat mij ook nogal twijfelachtig lijkt na hun laatste pak rammel dat ze gekregen hebben.