![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Geert Bourgeois: intelligent en stug
"Deskundig" is het trefwoord voor Geert Bourgeois. De Vlaming ziet hem als een trots, ervaren en intelligent man. Een uitspraak: "heel serieus, soms dogmatisch." Vrouwen vinden Geert vastberaden en vriendelijk, maar ook stijf en conservatief. Een omschrijving die het goed samenvat: "rechtlijnig, weinig compromissen en stug". Mannen omschrijven hem als betrouwbaar en rechtvaardig, maar niet zo assertief. Beiden zien hem in staat om een grote onderneming te leiden en ook een tweedehandse auto wordt gekocht van Geert Bourgeois. Bron: vrtnieuws.net |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() we zouden best eens vragen aan Betty hoe hij is hé. Ik denkt dat meer verhelderend zal zijn.
![]() This toch verdraaid moeilijk om hem een pint te doen drinken. |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Ik ben geen N-Va'er, maar ik heb toch op bourgeois gestemd, en wel om volgende redenen:
1) al wat hij zegt is zeer goed opgebouwd, en altijd beschaafd. Ik heb hem nog nooit scherpe taal horen spreken tegen zijn tegenstanders. 2) Hij zit momenteel in de Kamer. Op www.kamer.be kan je de vergaderingen on-line bekijken. Ik zie dat Geert enorm veel aan het woord komt. Hij werkt volgens mij dus heel veel. 3) Omdat hij een west-vlaming is, en hij steun verdient |
![]() |