![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 8) Nigel Williams richt zich tot K. Van Overmeire (VB) : in jouw ogen , zijn de enige goeie Vlamingen, alleen diegenen , die op "jullie" stemmen.
VAN EEN STATEMENT GESPROKEN 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, laat op 13 juni zien dat ge allemaal goede Vlamingen zijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() na deze uitzending over 'kutmarrokaantjes' denk ik niet dat de rechtse rakkertjes de vrt nog kunnen beschuldigen linkiewinkies te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() die Nogel Williams was nog genen domme, ipv als een briesende stier zich op het Blok te storten stelde hij enkele goeie vragen waren van Overmeire niet op kon antwoorden. Hij stelde bv.: hoe weet ik of ik voldoe aan de criteria van het VB, wat zijn de voorwaarden om tot het "eigen volk" te behoren?? Ik heb exact dezelfde vraag gesteld aan Filip de Winter in de forumsessies en hij wist evenmin objectieve maatstaven op te noemen waaraan men kan vasttellen wie tot het eigen volk behoort of niet. Het vreemdelingenstandpunt mag dan al de "specialiteit" zijn van het Blok, als je er goed oplet zie je dat het uiteindelijk wolligheid troef is. Ik vond Bourgeois en Van San daarentegen stukken beter
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn opmerking “zijn de enige goeie Vlamingen, alleen diegenen , die op jullie stemmen” niet relevant. Hoe zouden ze kunnen weten wie op hen stemt? Bourgeois en Van San waren inderdaad stukken beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
"Goede vlamingen" stemmen niet op het blok
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er werd weer heel de tijd gezeverd en rond de pot gedraaid, de enige concrete oplossingen die ik heb gehoord zijn: - laat de vreemdelingen zelf de orde handhaven, laat ze zelf op hun jeugd letten - zorg ervoor dat ze niet allemaal samenhokken en zorg voor een sociale spreiding ivm woningen En dan plots na een kwartier: 'oei jongens, tis tijd voor het volgende onderwerp, woonbeleid...' (--> nieuw filmpke en daar gaan we dan) Op zich heb ik niets tegen het debat over woonbeleid maar dat ze dan op zijn minst meer tijd besteden aan de 'kutmarokaantjes' en die olympische spelen eens achterwege laten hé! Het zou veel beter zijn moesten ze twee weken elke avond een uur-durende 'woord tegen woord' organiseren over één onderwerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() Het moment van de uitzending voor mij was toen Bracke tot driemaal toe aan Karim Van Overmeire vroeg om concrete oplossingen te geven voor het migrantenprobleem en deze er geen enkele kon bedenken...
<font color="Red">21 April 2004 Geen aanslag op de vrije meningsuiting</font> Letterlijk uit het arrest: "De Wet van 30 juli 1981 staat niet in de weg dat door een groep of vereniging schokkende, verontrustende of zelfs kwetsende ideeën worden geuit. (…) Kritiek, zelfs hevige kritiek door eender welke groep of vereniging en nog meer door een politieke partij is en blijft mogelijk." |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Woord tegen Woord. Dat programma heb ik gisteren voor de eerste en de laatste maal gevolgd (en dan nog maar een paar minuten). Toen ik Bracke meer bezig hoorde dan de rest van de gasten, wist ik immers al hoe laat het was... En dan met z'n dichtgeknepen oogjes reflecties zitten maken: Siegfried is duidelijk meer acteur dan journalist...
![]() |
#15 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Enkel bij het inleiden van een nieuw thema was hij natuurlijk meer aan het woord...
<font color="Red">21 April 2004 Geen aanslag op de vrije meningsuiting</font> Letterlijk uit het arrest: "De Wet van 30 juli 1981 staat niet in de weg dat door een groep of vereniging schokkende, verontrustende of zelfs kwetsende ideeën worden geuit. (…) Kritiek, zelfs hevige kritiek door eender welke groep of vereniging en nog meer door een politieke partij is en blijft mogelijk." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het eigen volk, dat zijn alle mensen van west-europese (dus keltisch/germaanse) origine plus alle vreemdelingen van goede wil. dat die laatste groep redelijk klein is, daar kan ik ook niks aan doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
die Vna San had dan nog interessante dingen te vertellen en was constructief, bij Van Overmeire regende het heel de tijd holle slogans
![]() |
![]() |