![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Wie kent nog de videoclip van 'Another Brick In The Wall (Pink Floyd)?
De droom van Groen! is een land waar iedereen aan regels en wetten gebonden is. 1 grote gevangenis, dus. Ondanks het feit dat het water hun tot aan de lippen staat, verkondigde Daems deze morgen doodleuk dat ze tegen de afschaffing van vele regels zijn. Enkele regels afschaffen kan misschien nog. Wie op Groen! stemt zondag is goed zot, want Groen! is véél gevaarlijker voor een gezonde welvaart dan al de rest tesamen. Nu, ik zie ze de kiesdrempel toch niet te halen met hun arrogante houding. Hopelijk is het ook zo.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Waar staat dat eigenlijk dat groen! een land vol met wetten en regels wilt?
BTW, regels zijn nodig, een anarchistische staat met een geefeconomie zonder regels is gewoon fantasie en lijdt tot chaos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kei van een hit !
Vlaams Blok gaat ook door de muur ! De verkiezingsmuur... boven de 22 % ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Regels zijn mischien nodig, maar de REGELNEVERIJ waar Groen! patent op heeft NIET! Ps.: Schoon fotoke van ons Filip. Toont direct de kindvriendelijkheid van het Vlaams Blok aan. Ze moesten er affiches van gemaakt hebben.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() Pope bedoelt natuurlijk Rudi Daems. Los daarvan: ik overweeg inderdaad groen te stemmen. Omdat het hier in Antwerpen sowieso een gevangenis van beton en steen is. En dat er om dit tegen te gaan regels nodig zijn, tja dat is nu eenmaal de taak van een overheid: ingrijpen waar nodig via wetten en regels.
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja jong als jij een groen omgeving wilt moet je ook niet in Antwerpen gaan wonen, hé. Deze was al van steen en beton lang vóór jij geboren werd. Er zijn tal van groene omgevingen in Vlaanderen voor wie dit wenst (Zwalmstreek, Kempen). Jouw houding doet me denken aan de situatie rond de Oostendse luchthaven: spotgoedkope bouwgrond indertijd, maar nu wel gaan klagen over het lawaai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Excusser: ik ben 23 en heb dus geen bouwgrond. Ik woon zelfs niet in Antwerpen (ik werk er), maar in Mortsel. De randstad dus. En ik zie met lede ogen aan hoe ook hier alles langzaamaan in steen en beton aan het veranderen is. Wel, ik wil dat deze evolutie een halt toe wordt geroepen, opdat Mortsel niet zoals Antwerpen wordt.
En aangezien de sp.a eigenlijk weinig groene bekommernis heeft laten zien, denk ik dat er voor iemand die het ecologische belangrijk vindt, geen andere keuze is dan voor groen te stemmen. Ik hoop dat dit een antwoord kan zijn op je vraag waarom iemand op groen zou kunnen stemmen.
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Jullie hebben toch een groene burgemeester???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik ben er echter van overtuigd dat problemen zoals stadsvlucht en ruimtelijke ordening niet enkel lokaal kunnen aangepakt worden. Jij wel? Vandaar dat ik waarschijnlijk ook Vlaams groen zal stemmen. En om terug te keren naar de essentie van deze thread: zien jullie in dat dit een mogelijke reden is om groen te stemmen? Want dat was toch de vraag he: wat bezielt iemand om groen te stemmen. Dit is dus alleszins mijn antwoord...
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge hebt u van partij vergist Pope, zeker als ge de analogie met the wall wilt maken.
![]() |
#13 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |