![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Als CD&V een coalitie met VLD wilt vormen zullen vele kiezers zich bedrogen voelen. Want de meeste winststemmen hebben ze juist van de VLD afgesnoept.
Als CD&V met SP.A. een coalitie wilt vormen, zegt Stevaert dat de N-VA er niet bij mag. Kartel CD&V/N-VA wordt dus opgesplitst. Als ze dan de stemmen opnieuw gaan berekenen zou het wel eens kunnen zijn dat ze elk op zich onder het resultaat van het Vlaams Blok komen te zitten. Idem voor het kartel SP.A./Spirit. Kartels zijn eigenlijk een vorm van kiezersbedrog, dus. Voor de volgende verkiezingen krijgen we gegarandeerd een kartel CD&V/N-VA/VLD/SP.A. Hoe gaan ze anders nog het Vlaams Blok het hoofd kunnen bieden?
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Tja, ik vraag mij wel af hoe ze dat mediacordon in dat geval nog verder zullen kunnen handhaven. Of zullen Groen! en andere kleine partijen (�* la BUB, LSP, ...) nu meer opgevoerd worden?
De zaken lijken inderdaad complex te worden. Zowel een coalitie met het Vlaams Blok als een monstercoalitie zullen het land destabiliseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik de opinipeiling van vtm bekijk denk ik dat we op nen tripartite zullen afstevenen.
Zowel CDV-SPA als CDV-VLD zullen ofwel een heel nipte of geen meerderheid halen. Er zal in ieder geval assymetrie komen tussen Vlaams en federaal niveau. De ideale oppositie voor het Vlaams Blok in dat geval. Ze zullen niets moeten doen en bijna alle stemmen oprapen van ontevredenen vanwaar ze ook komen. En ontevredenen zullen er altijd zijn.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom zou vlaanderen eigenlijk apart moeten, de walen hebben ons industrieel ook geholpen lang geleden, zodat wij het nu zo gemakkelijk hebben, en by the way, eendracht maakt macht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om ons te verlossen van Di rupo en zijn maffia bende ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() [size=6]Kartels horen thuis in Colombia, niet in Vlaanderen! [/size]
8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Graag tekst en uitleg. En harde cijfers. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, eendracht maakt inderdaad macht. Eendracht die er in België nooit zal zijn.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zondag is het VB dag, de champieter staat staat al te koelen en t's nen magnum. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() 1 ding waarvan we zeker van kunnen zijn is dat de coalitievorming zeer moeilijk zal worden. Volgens de laatste peiling is CDV/NVA/SPA de meest waarschijnlijke maar nipte (50,1%) optie. idem voor een onmogelijke CDV/NVA/VB coalitie. Paars groen haalt de 48% zelfs niet.
Het zal inderdaad erop of eronder zijn en ik denk dan niet alleen voor het vlaamse parlement.
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heb bijgevolg dus een Nabuko Donosor te koelen gelegd.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() van waar komt dan de winst van het Vlaams BLOK ![]() Gaat er een lichtje branden of een belletje rinkelen bij migrantenstemrecht ? ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Partijlid
|
![]() waarom geen CD&V-VLD ?
misschien verdwijnt dat rode blosje bij de VLD wel onmiddellijk als ze bij CD&V op de schoot komen Zolang paars (of paars greon) maar niet terug kan gevormd worden is er gen echt probleem
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |