![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Els Van Weert (Spirit) - 7 tot 13 juni "Huidig Voorzitter en boegbeeld van Spirit. Tevens zetelend in de Kamer van Volksvertegenwoordigers. Het Vlaams-nationalisme van de vroegere Volksunie werd ingeruild voor het 'regionalisme'. Wat daar anders aan is kan u haar vragen in deze forumsessi |
Bekijk resultaten enquête: links front | |||
een links front tegen de rechtse partyen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 63,64% |
iedere party apart en verslagen worden door de rechtse partyen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 36,36% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() vraagje? waarom wille jullie niet samenwerken met de andere linkse partyen (pvda,lsp,groen,...)
het is toch beter om een links front te vormen tegen al die kapitalistische rechse dan ieder op zich? ![]() ten tyde vanden interantionale kon het toch waarom nu dan niet meer? verzetstrijder666 |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat willen ze natuurlijk net wel.
![]()
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Met extreem-links samenwerken zie ik niet zo meteen zitten. Ik denk dat dit wederzijds is trouwens. Extreme visies op samenleving en maatschappij zijn nooit mijn ding geweest. Heel anders ligt het natuurlijk met Groen! Met hen willen we graag samenwerken. Omdat grote delen van onze programma's echt gelijklopend zijn. En inderdaad: omdat ondermeer door het zetelmechanisme in ons kiessysteem je méér bereikt door samen te werken dan door koppig vast te houden aan het eigen grote gelijk. Maar goed, ik respecteer de keuze die Groen! maakte, ik respecteer ook hun voorzitster Vera Dua. En na de verkiezingen zien we wel verder. Mijn voorspelling is dat die doorgetrokken progressieve samenwerking er ooit wel komt. Sp.a en spirit gaven de eerste, belangrijke aanzet, we zien wel wat het geeft met Groen! later. Ben het overigens wel niet eens met de groene jongen uit Mortsel: tel alle stemmen van rechtse en conservatieve partijen eens op zondag, en je zult versteld staan. Net daarom vind ik progressieve samenwerking zo belangrijk!
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie houden ze eigenlijk voor zot? |
|
![]() |