![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() StuBru reageert op StuBeu
Citaat:
Wat de makers van de facebookgroep stubeu wel vergeten is, dat er vroeger veel meer keuze was in het maken van een playlist, dan momenteel. Destijds experimenteren groepen veel meer dan wat nu het geval is. Daar kan een radiozender niets aan doen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je kan niet ontkennen dat er ook zaken als Lady Gaga en Stromae etc. te horen zijn. Tegenwoordig ligt bij mij in de auto altijd radio 1 op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dat soort Facebookgroepen beu. Als ge StuBru beu bent, luister er dan niet naar, he. Met dat gezaag altijd.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Typische azijnpisserij. Dat de mensen van StuBeu maar eens een dag Q-music opzetten. Na een dag zielloze brol gehoord te hebben zullen ze alles terug in een beter perspectief kunnen zetten.
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() kom kom, 't is toch janettemuziek geworden op StuBru.
Als het dan toch radio moet zijn is 't hier Classic 21, la Radio Rock 'n Pop de la RTBF...flaminganten ten spijt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja er worden populaire liedjes gedraaid op Stu Bru, anders halen ze zo geen marktaandeel, maar het is over het algemeen toch nog net iets "alternatiever" als de shit die ze op Q of MNM draaien. Ik merk van mezelf dat ik trouwens wat ouder aan het worden ben aangezien ik soms wel eens radio 1 durf op te zetten, maar over het algemeen kan ik mijn pap wel koelen met Stu Bru.
Trouwens, als er geen enkele radiozender naar uw goesting is, luister dan naar cd's en stop met zagen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() :-p
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 31 augustus 2011 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Er is toch altijd nog UrGent !
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Idem hier, zeker nu Arrow niet meer op AM zit. Voor de rest internetradio. Triestig eigenlijk.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar toch word ik StuBru ook stilaan beu. Ik vraag me af waar ze hun nieuw materiaal altijd halen. Worden ze betaald door de platenmaatschappijen om bepaalde groepen te draaien? Want van sommige brolgroepen heb ik vaak het wrange gevoel "is dit nog wel muziek?". Akkoord, er is smaak en er is smaak. Maar er is een reden waarom men Stubru opzet ipv Q. Dit terwijl er een waardig alternatief was: kwalitatieve bands die dan de moeite van de wereld doet en nooit op de radio blijkt te komen. Er komt nog maar net een bandje aandraven uit de andere kant van de wereld, met amper 1 hitje, nog geen album uit, en de radio moet het al gedraaid hebben. Terwijl er net over de grens in Duitsland een aantal groepen zijn die al 20-30 jaar meegaan en nog geen 1 keer gedraaid zijn, terwijl zij trouw aan hun duizenden fans in heel Europa nieuwe albums uitbrengen en met succes zalen laten uitverkopen. Ik ga vaak naar de platenboer om de nieuwste releases te horen en leren kennen. Er is een cd winkel in Brussel waar ik vaak een tas koffie aangeboden krijg als ik binnenkom, omdat men mij intussen kent. Daar heb je het totaalaanbod, en niet enkel wat in de Hitparade op de radio te horen is. Dus als ik een specifieke obscure groep uit Japan wil, zoekt die het op en kan die het meteen ook importeren voor mij. Radio 1 is een goed alternatief, al valt het soms tegen dat er nogal eens Sporza uitgezonden wordt, en daar kan je niet op dansen hé. Laatst gewijzigd door Bulevardi : 31 augustus 2011 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Inderdaad niet, maar als Arno wordt gedraaid gaat bij mij de knop om
![]()
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp niet waarom iemand de radio opzet om te beginnen, hebben jullie dan zelf geen enkele smaak of voorkeur?
Heel de dag diezelfde vervelende liedjes, allemaal in dezelfde toon, allemaal op de seconde evenlang, allemaal met hetzelfde metrum en hetzelfde tempo. Ik wordt daar gewoon gek van.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Toevalli draaide StuBru gisteren een of andere New Wave klassieker (Dave Ball & Gavin Friday - in strict tempo) ergens in de namiddag. Persoonlijk totaal mijn ding niet, maar zoiets zie ik nu niet meteen de gemiddelde commerciele zender durven draaien.
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 31 augustus 2011 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |