![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat heb je zo allemaal tot morgen uitgesteld, vandaag of de laatste weken, maanden, jaren?
Ik: componeren, gitaarspelen, zingen en bleus harp. Het laatste half jaar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik had eigenlijk gehoopt dat jij je forumbezoeken wat langer zou uitstellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou alleen maar mijn gitaarspel ten goede komen. Anderzijds wil ik mijn Eno2-fanclub blijven verwennen ![]() Misschien kan je al je deelname aan mijn draden tot morgen uitstellen vandaag? In afwachting? Laatst gewijzigd door eno2 : 16 september 2011 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ja, met die drukke levensstijl van u kunt ge daar echt geen tijd voor maken. Of anders gezegd: moest ge voor 12u al eens uit u bed rollen, misschien dat ge dan automatisch wat meer tijd hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien, ik leef zoals ik wil. Musiceren is hard werk. Ik rol uit mijn bed zonder wekker, ge moet dat ook eens proberen. Ook al eens iets tot morgen uitstellen. Maar als ik forum niet tot morgen uitstel, dan is dat ook zo. Laatst gewijzigd door eno2 : 16 september 2011 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg gij moet toch kunnen gitaarspelen en forumen tegelijk, ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook teleurgesteld over mijn niveau (vooruitgang) Ik heb nog veel meer hard werk niet tot morgen, maar definitief uitgesteld. Laatst gewijzigd door eno2 : 16 september 2011 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bij mezelf: fotografie en gitaar.
Maar dat komt omdat ik talloze hobbies heb, die ik niet allemaal kan combineren wegens tijdsgebrek omdat ik ook fulltime werk en een huishouden moet runnen: hierdoor ben ik in elke hobby een prutser geworden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar 't was tenminste niet uit geldgebrek. Dan nog liever tijdsgebrek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het hangt er wat vanaf, als je sober leeft (zoals jij wellicht doet), zal dat tweede toch weinig problemen geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() bier beginnen brouwen.
Zelf een gasturbine bouwen. Piano leren spelen. ik klap daar al een jaar van verzekers |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ja, gasturbine, ge kunt dat zelf maken. Door het feit dat ik nu geen echt ingenieurswerk meer doe, hou ik mijn ingenieursgeest scherp door zo'n dingen samen te steken.
Ge kunt dat perfect maken aan de hand van een turbocharger van een auto. Maar de prioriteit is zelf bier maken |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb 11 jaar geleden anderhalf jaar schilderkunst "gestudeerd" met een leraar. (toen moest ik weer verhuizen) Toen ik op het punt was dat ik grote doeken aankon van 1 vierkante meter en meer (figuratief) begon mij dat meer dan 10000BF per maand te kosten. Ik kwam zonder dat al 4 á 5000bf per maand tekort, zonder schilderen. Ik heb het dus, na één lleerlingen-tentoonstelling waarop ik niks vaN MIJN 15 beginnelings-doeken verkocht, moeten opgeven. Nu, tien jaar later, zou ik het net kunnen opbrengen zonder eten uit mijn mond te sparen. Maar ik heb de moed niet meer. Te oud. Ik had al een heel oeuvre moeten hebben. Maintenant je m'en fous complêtement, hoewel ik van mijn huisbaas een ezel gekregen heb ![]() Geen atelier etc, hoewel buiten schilderen fantastisch is in een warm klimaat... Twee of drie sessies per dag van twee tot drie uur, om doeken alleen maar te stockeren pfff En dan al die gedwongen verhuizen...Hoewel dat nu hopelijk afgelopen is. Who knows. Het grootste deel van mijn magere productie heb ik hier en daar moeten achterlaten, in verschillende landen, bij kennissen die ik nooit meer zie, behalve dat wat in één valies ging...dat hangt nu aan mijn muren. Laatst gewijzigd door eno2 : 16 september 2011 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge gaat toch geen behuizing gieten en assen draaien en schoepen slijpen? En rollagers monteren? Bier dan maar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan natuurlijk nog de juiste regelmaterialen dimensioneren en zo. http://www.youtube.com/watch?v=CVWtDHi2ePk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 16 september 2011 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel al 3 jaar een operatie uit. Let wel: het is geen dringende ingreep en volgens de huisarts kan ik zonder ook wel 100j worden.
![]() Toch zou ik daar beter korte metten mee maken zodat ik ervanaf ben. Maar... op dat punt ben ik laf en dat geef ik toe. Ik heb de moed niet om een afspraak te maken. Toch komt er een dag dat ik onder het mes moet... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In feite is dit forum dan ook wel een forum van politiekprutsers we zouden de partij van de "ware prutsers" kunnen oprichten of misschien ook de "ware migranten"
![]() |