![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() (fictie)
Help, ik heb 50.000 euro gewonnen met de Staatslotery en ik weet niet wat ik met het geld moet doen! Het is een vloek en een zegen. Was ik maar jonger. Ik ben gepensioneerd, was altijd zuinig en kocht voor het eerst in mijn leven een staatslot, en won. Nu denk ik aan het financieren van goede projecten, om een plekje in de hemel te garanderen. Maar dan moet ik in de openbaarheid treden en dat wil ik niet. Het grootse probleem is dat dit geld te veel is om onmerkbaar uit te geven en te weinig om te beleggen en er goed van te leven. Gesteld dat ik nog, statistisch 20 jaar te gaan heb, voor Alzheimer en bedplassen mijn leven zal bepalen. Sparen is dus geen optie, want ik laat beslist geen erfenis achter. Als ik jonger was had ik van mijn vrouw kunnen weggaan, we hadden nooit moeten trouwen en goddank nooit kinderen gehad. Maar in ieder geval mag ze niet weten dat ik dit geld inmiddels heb. Heeft ze recht op een deel? Doet er niet toe, mijn laatste beetje zelfstandigheid zal ik behouden in het beheer van dit geld. Anderen gelukig maken,? want ik heb in feite al alles wat ik nodig heb. Een reis rond de wereld,? de lente volgen, las ik ergens. Reizen is vermoeiend en niet elke dag is even leuk en gezellig als men zou verwachten. Kijk met wat er met Dirk Bogarde gebeurde in die Venetië film. Wat zijn jullie ideeën? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Storten op K&K
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]()
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bekaert Colruyt Nyrstar Atlas Copco ik zeg maar wat, ge kunt vandaag ni veel fout doen op de beurs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Moet je mijn bankrekening??
Voorzie in ieder geval maar een appeltje voor de dorst,want er staan slechtere tijden voor de deur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, zet het op een spaarrekening voor de kleine laters. Of laat je eens flink bleken zodat je minderwaardigheidscomplex overgaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil u voor 10 % van dat bedrag wel wat advies geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() 50.000 euro... Een waarlijk groot bedrag...
![]() Daar kunt U binnen een paar weken in het beste geval een brood mee kopen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bankaandelen zou ik toch niet kopen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Naar de hoeren tot het op is?
Ik zou nochthans verwachten dat je wat fondsen kan gebruiken bij het promoten van die achterlijke theorie van jou... Laatst gewijzigd door Tashunka : 23 september 2011 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() fictie..
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opzuipen
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog geen twee jaar nadien stond het rond de 36-37 euro. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 september 2011 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou ik momenteel ook even afblijven tot de toestand wat duidelijker wordt.
Gisteren heb ik wel Total gekocht aan 31 euro. Ook heb ik nog een order voor GDF Suez staan aan 19 euro. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 september 2011 om 21:00. |
![]() |
![]() |