![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik ben dus terug,
want ik ben gestoken door een paarse mug. Maar vooral ambetant, zijn hun allures van een olifant! Met de één lach ik me een kriek, en van de ander word ik ziek. Dat denk ik zo over de paarse politiek. Al dat paars is maar iets gaars. Wanneer zeggen ze iets waars? En wanneer zit er een spindoctor in hun ... ![]() Hopelijk is het uit met hun kaars. Het wordt tijd voor iets zwaars! Ik zoek stukken waar je de waarheid uit kan plukken Dat moest maar eens lukken. Voorlopig is het bukken met krukken!! ![]() ![]() Wanneer geven ze blijk dat hun 'vernieuwing' ook realiteit is in mijn wijk Want als ik nu goed kijk dan nemen ze me gewoon in de zijk! Ik bezwijk pas voor realiteit. Geef mij dus maar de waarheid !!! Het enige wat ik kan doen, is me ermee gaan moeien. Dan bewaar ik mijn fatsoen en kan ik ze doen loeien! ![]() Geen strijd voor macht en poen, maar een echte battle tussen de slechte en de goeie!!! ![]() ![]() Paars is zijn zuilen aant restaureren . Maar ze zouden beter iets van hun eigen idealen leren. Want ik herinner nog van vorige keren, toen trachtte ze het tij te doen keren. De verdraaiing gebeurende enkel in hun idealen. Daarvoor moeten de mensen nu betalen! Voor de huidige paarse constructie, wordt het tijd voor polisuctie! Wanneer doet paars wat het moet? Je hoort het goed, ik heb een hekel aan hun hoogmoed! De kogel is door de kerk. Er is nood aan maatwerk! Daarom wordt het volk sterk!!! Want maatwerk geldt vanuit het middenveld! Niet als zuil, dan graaf je opnieuw de kuil. daaraan maakt paars zich nu vuil! Ik zie het middenveld als fundament, de maatschappij opbouwen vanuit hun talent! Dat is toch logisch als je vertegenwoordiger van het volk bent! Het middenveld is iets dat het volk kent. Luisteren naar anderen dat zijn ze gewend. Bij paars is dit echter fictie. Van hun woorden geloof ik niks nie! Meer uitleg heeft hier niets verloren. De mensen moeten zelf hun stem laten horen !!!!! :o Dus de paarse bekroning, loopt af in hun verdiende beloning. Want ze gaan tegen hun stroming, en kunnen van mij de boom in! Tijd voor verschoning!! ![]() Ik ga jullie nog een verhaal vertellen. Over wat er zoal rondgaat in mijn hersencellen! Ik zoek modellen om de schade te herstellen. Dat kan je dus stellen! Alleen kan ik niets versnellen. Samen kan je pas iets positief overhellen! Wat heeft de politiek nodig? En wat wordt overbodig? Het is voor dit debat dat ik je uitnodig. Wanneer ben je vaardig? En wanneer ben je het waardig? Als je vertegenwoordiger bent van het volk. Wanneer ben je een goede tolk? En wanneer ben je niet meer dan een mistige wolk? Het is misschien een cliché, maar voor ons zit het niet mee. Dan denk ik OK, ik heb een idee. ofwel ben je tevree, ofwel zeg je nee. Wil de partij komen in de kranten en TV, dan moeten ze komen met een attestatie van vitae. Het bewijs van leven zullen anderen jou niet geven! Altijd en niet even, moet je bedreven dit bewijs aangeven! ![]() Waar zijn we anders gebleven? ![]() Ik heb het dus over communicatie. Een combinatie van relatie en consideratie. Geen associatie met sensatie of frustratie! Paars zegt niet meer hoe het is. Dan is er duidelijk iets mis! Er is een groot onderscheid voor en achter de schermen. Ze geven zwermen van termen, zonder zich over de waarheid te ontfermen! Dat is mijn grootste ergernis! Men laat ons in het ongewis. Dat is een hindernis voor onze erfenis. Deze wildernis schrijft een zwarte geschiedenis. Vandaar deze oprechte getuigenis!!! Hun zoektocht naar stemmen heeft geen remmen! ik zeg dus met klemmen, dat ik hier niet mee kan instemmen! Een politieker zou pas iets verleggen, als hij eens eerlijk de waarheid zou zeggen, in plaats van zo vruchtenloos te dreggen! ![]() Moet er nog zand zijn? Een gratis zandbak is fijn, maar erin happen geeft tandpijn! ![]() Ik zoek politiekers die niet zijn afgeremd om te zeggen wie niet op hen stemt, hen ook niet ontstemd!!! Geen politieker die geklemd en getemd niet meer weet in welke waters hij zwemt! ![]() Ik laat die staan in z'n onderhemd! ![]() Ik zoek ook iemand die over verschillende onderwerpen, scherpe ontwerpen in de groep kan werpen! Ik hoop dat hij/zij het ziet als zijn plicht, om niet enkel bezig te zijn met het redden van eigen gezicht! Iemand met dergelijk inzicht, brengt wellicht de boel terug in evenwicht! Zolang die persoon niet voor populisme zwicht !!!! ![]() Dus gewoon rechtuit en geen ijdeltuit, anders hoor ik al het geluid van iemand die er alweer naar fluit! Iemand met een dikke huid en hij/zij scheldt nooit iemand uit dat brengt pas duit in de kajuit!!! ![]() wie draagt er de verantwoordelijkheid over het feit arbeid? Voor alle duidelijkheid steunt de werkgelegenheid ook op solidariteit! Dat is iets anders dan Daems zijn absurditeit! Ik verwijt hem van persoonlijk profijt. Daarom ben ik hem liever kwijt!!! Het is tijd dat hij met spijt terug naar de realiteit glijdt !!! ![]() Wat enkel telt voor onze held is geld! Iets slims heeft hij nog niet gesteld. Vandaar dat hij nu is uitgeteld! O jee ![]() Die van VLD had ook eens een idee... ![]() Van mijn part doet hij niet meer mee en volgt hij de conferentie maar vanop z'n TV! ![]() Die Daems is echt iets onaangenaams !!!! ![]() ![]() En dan die olympische spelen, wat kan mij dat schelen !! ![]() Zo zijn er velen die mijn mening delen! Deze zever mogen ze van mij stelen dan kan ik tenminste over iets anders mailen! ![]() We moeten al een hoop verduren En ook Somers krijgt zijn kuren De andere VLD-figuren zijn in dezelfde richting aant turen. Het zal dus niet lang meer duren, voordat we niet meer moeten gluren naar de show van Somers en andere miniaturen !!! ![]() ![]() Over het drama van Ford heb ik woorden tekort! Het is duidelijk dat er iets schort. Zeker hoe het spel gespeeld wordt! Dat is ongehoord en gestoord. Daarom bezetten de vakbonden de poort! Het is een schande, dat fabrieken zo moeten stranden. De werknemers hebben niets meer in hun handen. En schaarste dreigt achter hun tanden... Ik denk dat Genk zit met een krenk... Een serieuze kink in de kabel. het is geen fabel, Het is onacceptabel !!! Het blijft een gevecht om te overleven! Het is levensecht. Niks wordt zomaar gegeven! Wat met ons recht? Ook al vindt Verhofstadt het overdreven, Het gaat echt slecht !!! Natuurlijk is hij er zelf geen slachtoffer van. Wat is die man zijn plan? Wat weet hij van de modale Jan? Dat hij het zelf maar eens voelt. Dan begrijpt hij wat er wordt bedoeld! In plaats van te relativeren, zou hij beter eens concluderen! Het blijft niet bij beweren als we scanderen dat mensen creperen ! Dat z�*l hij moeten leren !!! Hij vraagt naar een constructief alternatief. Wel, een goed initiatief is hem opzijzetten! wie is er nu naïef? ![]() ![]() Als er iets niet went, is het deze vent! Ik vertrouw deze krent voor geen €urocent !!! Jouw begrotingsrekening is een complete vertekening ! Ik moet er geen prentje bij maken, want zulke zaken zal ik mat schaken! ![]() Het komt trouwens niet alleen uit mijn keel. We zijn momenteel met veel ! En het is best reeel, dat het doek valt voor jouw toneel !!! ![]() Ik ben dus terug op pad Want ik ben iemand zat, Ik heb genoeg van hem gehad! Die narcistische rat mag van mij worden gejat. Sla 'm plat en veeg 'm onder de mat!! Ik hoopte dat ik hem vergat Die Verhofstadt! De 'oppergod' komt uit mijn strot. Tot die zot op slot zit in een kot! Hij maakt alles kapot en dat is niet ons lot!!! Het fenomeen nummer één is meteen ver heen! Je hebt het charisma van een blokje lego! Met je ego speel ik stratego. Dan sta ik op je teen. ![]() Je bent een verwende vent, maar je hebt geen patent op talent! Je concurrent is tenminste intelligent!!! ![]() Stap dus op met je frisse ergernissen Ik zal je niet missen, zelfs niet om te dissen!!! ![]() Ok, nu ist genoeg! Wat paars geeft is niet wat ik vroeg! Ze zijn niet schaars met hun sjachelaars. Ik weet nog hoe Vverhofstadt zich gedroeg. Als eerstejaars premier, had je ook iets naars hé. ![]() Nu is kritiek volgens jou antipolitiek. Freak, sla niet zo snel in paniek! ![]() Je bent over je piek. Het publiek geeft zijn repliek! ![]() Gedaan met jouw muziek!!! We zitten op je hielen! We zullen niet knielen terwijl jij ons wil vernielen! Je zal verder moeten rollen met vierkante wielen. ![]() Zelf ben ik maar een kleine vis, maar daarom nog niet mis! ![]() Den deze is nog fris! ![]() Ontgroeit uit het ongewis, komt deze oprechte getuigenis. Gevoed door een ergernis, breekt ik door deze hindernis! Ik wacht op de gebeurtenis dat het gedaan is met deze wildernis! Volgens mij zijn jij en jouw hart twee apart. Een nieuw tijdperk is gestart. De kogel is door de kerk, we staan sterk!! Jij verkoopt je merk. Maak daarvan dan je werk! ![]() Maar niet als premier, oh nee!!! ![]() Als een paarse dit allemaal leest, niet gevreesd! Eigenlijk is dit beest heel bedeesd. ![]() ![]() Ik zei je al: den deze is een kleine vis! Maar ik kan zwellen. Dan maak ik grote luchtbellen, en heb ik heel wat te vertellen! Alleen als een paar 'modellen' de boel hier willen kwellen! ![]() Ik hoef je dus niet te voorspellen zo worden kleine visjes rebellen!!! ![]() Daarom heb ik maar 1 vraag klaarstaan: Wanneer is het circus gedaan? Want ik zou ook wel ergens anders naartoe willen gaan... ![]() ![]() Nu is het dus circus ten top, Het hypocriet gedoe valt me steeds meer op...! De landstop zit met een prop in de kop. Met net zoveel inhoud als 'n opblaaspop! ![]() Ik voel me echter op en top van top tot teen voorheen en meteen is dit fenomeen op de goede been. ![]() Het zijn echter drukke tijden. Maar laat je niet misleiden, Er zal nog veel over de tong rijden !! De huidige getijden moeten we vermijden! Psuedo-bescheiden tracht men vanalles erdoor te glijden !! Ik ben niet loom of sloom, Mij hou je niet zomaar in toom. Zonder schroom ken ik aan de vruchten de boom. De vruchten zijn kluchten. Niet te luchten! De boom zou zelfs vluchten!!! ![]() Ik zie je al: Paars lapt iets aan onze laars! Overal is het dat geval, Het zijn inderdaad een bende sjachelaars! ![]() Met een oprecht gevecht tegen alles slecht, worden pas echt grenzen verlegd! Laat je stem dus horen, laat het niet in de kiem smoren, Schreeuw het desnoods van een toren! Jouw stem is niet verloren, Jij kan paars ook danig verstoren !!! Vandaar die oproep voor een coup. Het is een troep, ieder minister veegt nog niet eens voor eigen stoep! Tijd dus voor een confrontatie, met de leiders van de natie! Hun verbloemde presentatie van de huidige situatie is een combinatie van sensatie en zelfadoratie! Dat levert bij mij frustratie, vandaar deze tegenprestatie. ![]() Ik wil een niveau evenaren, door zaken werkelijk te verklaren en geen vals eer te vergaren! De route die ik wil varen daar kunnen paarsen enkel naar staren! ![]() ![]() Luister dus wat ik zeg, dan legt paars geen strobreed in de weg! Ze verdienen hun pech, als ik ze nu zo droogleg! ![]() ![]() Het is echter niet enkel mijn eer. In een open sfeer, mag iedereen zijn stem laten horen, telkens weer! Iedere keer hoor je er meer. En paars speelt de heer, maar deze rijms steken hen als een speer! ![]() Ondertussen wordt mijn rijm al lang. Je merkt het, paars jaagt me op stang! Maar zo slaagt deze kadet in zijn opzet en plakt hij paars achter het behang! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik wil je erop wijzen
Dat de vernieuwing is aant vergrijzen. Na 13 juni moet paars zich op een andere manier spijzen. Dus Focus, Zwaai paars maar uit met een handkus en klaar is de klus! ![]() Wees niet zo blind als een mol. Want dankzij paars is er een nu zware tol. Mijn emmer is dankzij paars helemaal vol, vandaar wens ik ze naar de andere kant van deze aardbol! ![]() Op mijn plechtig zieltje van mijn communie Wens ik voor Vlaanderen en de Europese Unie Paars compleet weg op 13 juni !!! 8) 8) Verafstoot is en blijft een echte kl**t Die idioot voelt zich veel te groot! De "numero uno" is een bambino he. Tegen zo'n narcist zeg ik FANGULO-TE ![]() ![]() Ok, dat is grof. Maar voor hem heb ik geen lof! Dat z'n ego maar ontplof Hij mag van mij naar de maan met verlof! ![]() De plagiaatkandidaat schaadt onze staat! ![]() Weg met die blauwe egoprimaat! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Wow Skill, bangelijke prestatie
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() skill gaf kritiek op die paarse kliek
hij is een rijmfreak, best wel sjiek, en als ik paars riek wordt ik ook ziek toch wil ik, zonder te lullen, hem nog even aanvullen over andere knullen, zoals die sullen van het blok: zie ze brullen dat walen prullen en zakkenvullen. ik zal hun gore spullen onthullen! blokkers vinden zichzelf het enige alternatief maar eigenlijk is het een lucratief conservatief initiatief. voor de gewone man? dat is niet hun echte plan. in hun boekjes gebruiken ze die toon maar eigenlijk steunen ze schoon de patroon, op z'n troon met z'n vet loon! agalev, nu groen!, heeft weinig lef af en toe een kef van de chef maar als het erop aankomt gooien ze de principes overboord. nu ze slechter scoort wordt kritiek gesmoord zodat niemand die hoort. iedereen wordt aangespoord groen te kiezen zodat ze hun postjes niet verliezen hun soort houdt zelden woord. de pvda die steunen stalin-moord en ze doen zo voort, wat mij stoort. zoals paars volgen ook cd&v en n-va de redenering van liberalisering en privatisering, monopolisering en winstmaximalisering, (kortom een reducering tot beursnotering), regionalisering en militarisering, indiviualisering en maria-verering. Wat we nodig hebben is een politizering en radicalisering, mobilisering van vakbonden voor de (her-)nationalizering van de fundering, een annulering van de economisering! wees geen kiesvee, stem op LSP of beter nog: bouw met ons mee voor beter onderwijs en een hogere pree, een goed pensioen voor elke ouwe pee (en mee), een betaalbaar huis en voor iedereen vree. wees niet pietluttig of truttig, een stem op LSP is nuttig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Wat men noemt: een poëtisch diarrhee.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Dit is rijmen op het niveau van de Backstreet boys.
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt trouwens volkomen gelijk over mijn ideeen! In mijn rijmtopic "van koetjes komen kalfjes" heb ik ook al over de blokkertjes en anderen gerijmd. Maar het meest stoort mij Paars ! Of ik voor LSP heb gestemd, laat ik even terzijde. ![]() Over je kritiek op Bolkestein (wat ik tussen de regels lees) geef ik je volkomen gelijk! Paars heeft in ons landje niets te zoeken !!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() En ge lijkt nog gelijk te krijgen ook wat betreft vld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik mijn rijms in het vet postte. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
iemand zin om een vervolgtekst te schrijven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() oh nee, ni terug...
't verlof komt er weer aan zenne...
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Op eigen verzoek:
![]() [size=7]De echte Smurf Shady[/size] Mag ik uw aandacht alsjeblief? Geef mij uw aandacht nu !!! Wil de echte liberaal asjeblief oprotten? Ik herhaal: Wil de echte liberaal nu oprotten? Ik knal u met plezier naar de maan! ![]() Ik heb nog nooit het moraal van een liberaal gezien. Hij schaamt zich nergens voor, ript de mensen vanop z'n kantoor en ga zo maar door, compleet goor! Ik mik mijn trigger op de tikker van deze mafkikkers. “Maak plaats voor de liberale potloodlikkers!” (Ahh!) De optocht der vernieuwende hielenlikkers "Ah, wacht, nooit, ge zijt gek, nu kletst ge toch totaal uit uwe nek?" En Dr. Daems zei ... "niks", sukkels ! Dr. Daems is dood, De lijkenpikker! (Ha-ha!) Vrouwelijke liberaaltjes schrikken van Skill Want [*vocal turntable: chigga chigga chigga*]Smurfin Shady is compleet aan de kalmeerpil! "Hoor hem" zeggen zij over mij, "met zijn perverse controverse." "Komt de liberale pampers verversen", "Ja, maar Smurfin Shady zuigt aan ieders hun kersen!" Er zitten duidelijk een paar schroeven bij die liberalen los. Maar erger nog, daardoor zijn wij allemaal de klos! Ze hakken de bomen om en zien dus geen bos. "Adios", zwier die liberalen buiten, tros per tros. "Zo gaar als een mus, zo gaar als een mus" Met wat geluk krijgen ze nog een afscheidskus! ![]() Welke boodschap geven die liberalen wel aan onze kinderen? Ge moet uw ego verblinden door anderen te verhinderen? En dan maar afvragen waarom je de veiligheid ziet verminderen... ![]() “Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken” Niet verschrikken, ik zal dat niet pikken! "We zijn niks anders dan dieren.." awell, Denk maar aan de manieren waarmee die liberalen zich plezieren ![]() Als we dan toch niks van anderen moeten aantrekken, Doe ik niets liever dan het breken van een paar liberale dikke nekken! [*EWWW!*] Als ge denkt wat ik denk, dan kent ge de truc nu Zegt tegen het liberaal mislukt individu deze welgemeende fuck u! [Fijn Refrein: Liberaal Kabaal (repeat 2X)] Dat is de Smurf Shady, De echte Smurf Shady Alle Smurf Shadys zijn juist ‘irritating’ !!! Dus echte Smurf Shady please rot op, please rot op, please rot op!! [Vers van de pers] Bart SimpSomers trek met z’n kop op een ‘monchichi’ . Well, dat is net zoals een baby op XTC!! ![]() Ge denkt toch niet dat olympische spelen mij iets schelen? Alleen maar als ik uw aandelen kan stelen! "Ssst, Stil skill; Wat als we erbij winnen?" Ja echt?! ![]() Door af te dokken sluip je weg op je sokken! Shit, uw ego is overtrokken. G’ebt verloren met gokken! ![]() Hou mij maar ver van die Annick Deridder, zo’n bedorven! In dezelfde vorm van haar haar heb ik bijenkorven!! Kleine etterkes, het zit er vol van bij VLD! "ja, ze zijn schattig, maar compleet gerukt van de plee, hee-hee!" Om die liberale droge kutten op te jutten met deze diss heb ik voor de liberale trutten op de bril gepist ! [AHHH!] Ik kruip nog niet in mijn kist, voordat iedere materialistische fetisjist heb gedisst! Dit signaal is de echte liberaal fataal! [bzzzt] En er zijn er velen zoals mij Hij of zij, allebei; zij horen bij de maatschappij! We zijn allemaal niet blij met de blauwe partij. De echte liberaal, jongen, uwen tijd is voorbij!!! ![]() [Fijn Refrein 2x] Dat is de Smurf Shady, De echte Smurf Shady Alle Smurf Shadys zijn juist ‘irritating’ !!! Dus echte Smurf Shady please rot op, please rot op, please rot op! [vers van de pers] Ik ben weer goed op dreef nu ik deze diss geef. Waar jij alleen maar van kan dromen, je moeder zou er wel eens achter kunnen komen! Het grote verschil: ik uit mij tenminste rechtuit. Ruk aan je fluit, pak een spiegel en spuit uw kuit tegen de ruit! Nieuwsbericht: komt een liberale nicht te dicht Spuw ik het recht in zijn gezicht! [*ERR*] Naar het dicht gesticht! Dewael, De Gucht en kornuiten ruiken naar hebzucht. Van hen komt duidelijk die te duchten beruchte spruitenlucht! ![]() Echt waar, zo kan ik doorgaan tot morgen Mijn rijms zullen pas stilstaan als ik hen een egocrash kan bezorgen! ![]() Zolang zij zichzelf blijven bevredigen Hou ik niet op met hen in het gezicht te beledigen! Tot je laatste zucht blijf ik me vervolledigen. Van liberale zelfbevrediging krijg je krampen Ik zie het al je bent aan het verdampen! De echte liberaal, weggefluimend in je elite kring [*HACH*] Daar heb je De Gucht in zijn Porschejeepding Met zijn microfallus scheldt hij op alles Plat moraal en spindoctertaal. Dus, echte Smurf Shady, please rot op! En op je terugweg buig je voor Skill jouw kop! Wij staan klaar, wij gaan zwaar weerstaan waaraan ons is misdaan! Dus naar de maan, in een doos, “Uiterst breekbaar”! ![]() [Fijn Refrein 4X] Dat is de Smurf Shady, De echte Smurf Shady Alle Smurf Shadys zijn juist ‘irritating’ !!! Dus echte Smurf Shady please rot op, please rot op, please rot op! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling