![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat doe je als je hier op het forum zaken leest die je niet aanstaan. | |||
Slaap verder. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 28,57% |
Leer lezen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 14,29% |
Leer eens schrijven zonder taalfouten. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 28,57% |
Dat zijn gewoon van de -isten. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
En den die, die is nog veel erger ! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
Dat is gelogen. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doe je als je hier op het forum iets leest dat je niet aanstaat.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Zoals iedereen: de andere losers hier voorzien van mijn ondeskundige, overbodige en inpertinente commentaar, die sowieso al voor de dovemansoren bestemd was.
Ik kan alvast ook voor emo 2, ranzige Raf en Stoutemond Codfried antwoorden: RODE DRIEHOEK. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De auteur ervan verzoeken geld op den toog te leggen voor een rondje en verderzuipen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel een belachelijke reeks keuzemogelijkheden die ge daar gezet hebt. Trekt op niks.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() De unieke betrokkenheid van die ene stemmer in deze "enquête": volhouden zo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Andere: ik leg de schuld bij de N-VA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ga in een perfecte gevechtshouding een antwoord tiepen, en sluit af met WOKKEL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ik heb geleerd te negeren
nadenken en wachten tot ik een goede repliek kan bedeneken |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals mijn leraar placht te zeggen: "Als het u nie aanstaat, dan gaade maar naar huis, onnozelaar."
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() Die keuzemogelijkheden staan mij niet aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Huilen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Ik begin aan een nieuw rondje N-VA bashing - Ik steek mijn kop in het zand Vervolgens bent u ook nog mijn taktiek vergeten - Ik weerleg het met argumenten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan val ik in slaap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat een leraar in het VSO, TSO of BSO ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon ons daar maar eens een foto van.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() soms is het om je sigs op te vreten
![]() |
![]() |
![]() |