![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Tom Lanoye heeft in zijn spraakmakende roman (en bestseller) 'Sprakeloos' reeds afscheid genomen van zijn moeder... Dit optreden werd/wordt ongelooflijk gepromoot op tv, radio en in de pers... Vanzelfsprekend gratis... Ik kan me vergissen maar mijn buikgevoel zegt dat hier een moeder volledig wordt leeg gemolken... Ik kan me natuurlijk vergissen... |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je zou het nog een romoeder kunnen noemen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Europees Commissaris
|
Lanoye is zwaar overrated.
Als rooie homo krijgt hij uiteraard een voorkeursbehandeling bij onze ab-so-luut onpartijdige en door ons betaalde staatszender. Ik lees hem niet. Zijn hautaine gedrag is daar één reden van. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wel een aantal gedichten gelezen. Die vond ik wel goed. Hij is groot geworden en dat moet toch ergens verdiend zijn door deze duizendpoot. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 oktober 2011 om 20:24. |
|
|
|
|