![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nu de verkiezingen afgelopen zijn, is dit subforum eigenlijk ook aan het einde van zijn latijn.
Dit subforum heeft voor mij niet altijd gebracht, wat ik ervan verwacht had, maar ik heb er toch een aantal gelijkgezinden mee leren kennen. Gaan wij mekaar nu niet meer terugzien? Of denkt er iemand aan een alternatief? Nu de uitslagen nog niet bekend zijn: ik heb er, binnen mijn mogelijkheden, alles aan gedaan om het Kartel te steunen en te verdedigen. Ik zal er als ex-VU-er en N-VA-sympathisant echter nauwlettend op toezien dat de gemaakte afspraken gerealiseerd worden. Tot ziens op de andere threads, of tot op ons alternatief (?)
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er is een idee om dit forum om te vormen tot het nieuwe forumparlement, doch de mods hebben daarover nog niets bevestigd.
|
![]() |