![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Weet iemand of er ergens een kaart is die de grenzen van de oude Nederlanden vergelijkt met de provinciegrenzen van de huidige Benelux?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geleuter over de Benelux is nutteloos: het Belgicistisch separatisme heeft ervoor gezorgd dat die nooit bestaan heeft en nooit zal bestaan. Laten we onze energie besteden aan interessantere doelen.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik vraag gewoon naar een kaart die de provinciegrenzen vergelijkt met de grenzen van de oude Nederlanden. Ik vind het best interessant, al is het enkel maar om een beter idee te krijgen van de situering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Albrecht een vele gedetailleerder kaart vroeg.
Lijkt me ook wel interessant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sla je Putzgeratlas eens open?
![]() |