![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Antwerpen (9 zetels)
Bart De Wever (5e meeste voorkeursstemmen) Kris Van Dijck (7e) Vlaams-Brabant Mark De Mesmaeker (3e) West-Vlaanderen Geert Bourgeois (2e) Oost-Vlaanderen Helga Stevens (5e) Limburg - |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hij moet 8 andere CD&V'ers laten voorbijgaan qua voorkeursstemmen (misschien met de pot dat dat nog veranderd?)
|
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() N-VA: 7
Bourgeois Geert (N-VA) Demesmaeker Mark (N-VA) Stevens Helga (N-VA) Meremans Marius (N-VA) Peumans Jan (N-VA) De Wever Bart (N-VA) Van Dijck Kris (N-VA) |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Hoogst waarschijnlijk komt Jan Loones in de plek van Geert (minister?). Omdat die kan teren op de pot. Laten we eerlijk zijn, Jan Loones heeft die plaats niet verdient! heeft zich gans de campagne nergens laten zien! Zijn parlementair werk is ook niet om over naar huis te schrijven. met zijn 10.000 stemmen heeft hij 5000 stemmen minder dan Lieve Vanhoutte die niet kan zetelen.
Er is 1 ding die mij is opgemerkt, onze eigen achterban heeft uiterst DOM gestemd. Alleen onze kopstukken hebben ze gevonden maar de rest niet. Dit zie ik aan de kiesbladen, ze stemmen enkel vb, geert, de rest laten ze leeg. Er is dus duidelijk iets mislopen in het naar voor brengen van de andere kandidaten, waardoor ze niet gevonden werden. Ik heb zo een aantal redenen: - Affiches: namen zeer slecht leesbaar - Persoonlijke folders, de lijst met de plaats niet vermeld: Grote blunder!!! - Met de weinige borden die we hebben geplaatst moeten we veel meer strategische plaatsen op zoeken. - We zullen moeten MEER borden plaatsen want er waren veel 2m² affiches over, daarom stel ik voor om samen te werken met de CD&V zodat we aan 1 stelling 2 borden kunnen bevestigen. - we zullen moeten streven naar een provinciale werking. en nog veel andere punten nog iets, N-VAers, alle bestuursleden moeten zorgen dat ze betrokken zijn in het lokaal sociaal (cultureel) leven + advies/bestuursorganen , want daar kunnen we onze kennissenkring uitbreiden + informatie inwinnen die de mandatarissen kunnen gebruiken in hun functie. En toont de N-VA dat ze aanwezig is! |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Marius Meremans is niet verkozen, zuster Monica springt er over... Dedju!
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ik denk dat we niet te klagen hebben. 6 zetels is een goed resultaat (had aan vijf gedacht) plus een europese.
Ik heb alle n-va'ers op de lijst een stem gegeven, bij mij moeten ze dus niet komen klagen. Ik heb wel folders gekregen in de bus waar alle kandidaten opstonden, met de plaats erbij. Misschien dat het in jouw streek anders was. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, bedankt voor uw vertrouwen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, de achterban heeft niet zo verstandig gestemd, helaas :/
Ik heb op alle N-VA'ers op de lijsten gestemd. Ik ben blij om te zien dat we toch 6 Vlaamse en 1 Europese zetel binnen hebben, en Geert Bourgeois heeft het zeer goed gedaan qua voorkeursstemmen! ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als actieve militant zou het een beetje belachelijk zijn om dan voor een andere partij dan de mijne te gaan stemmen hé ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() volgende keer beter.... in oktober
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kijk naar het geheel, we gaan 2 zetels achteruit, dat zijn de harde cijfers. Thomas
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#20 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Bovendien heeft Leterme dankzij de N-VA nu de informateursfunctie in handen. Anders was het Vlaams Blok aan zet geweest... |
||
![]() |