Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni "Huidig voorzitter van de partij en Volksvertegenwoordiger in het federale parlement. Deze man wordt, gezien de jongste peilingen, getipt als volgende minister-president van Vlaanderen. Hoe ziet hij het regeringswerk van een vernieuwde christen-democ

Discussietools
Oud 13 juni 2004, 21:06   #1
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Yves , tijd om nu je respect voor de kiezer te tonen. 24.1 % vlamingen staat achter het blok. Dat zijn er veel he... ik hoop dat je nu eindelijk de kans hebt om te tonen hoeveel respect je hebt voor onze stem en misschien stemmen we dan in de toekomst wel voor een permanente coalitie CD&V - VB....

VB weigeren is gewoon uitstel van executie mocht je dat nog niet in de gaten hebben. Geef ons een kans. Meer vragen we niet. Dat beetje respect dat een kans heet.

Dank bij voorbaat.
Oud 13 juni 2004, 21:48   #2
Salubrio
Vreemdeling

Salubrio's schermafbeelding

Standaard

So? 27,2% staat achter groen-rood. Dat lijkt me een meer positieve en constructieve oplossing.

--S--
Oud 14 juni 2004, 08:46   #3
Vlaamse Belg
Vreemdeling

Standaard

Wat een apenland, hé.
Uiteraard ben ik blij met de overwinning van het VB. Ik sta er ook volledig achter.
Wat me wel weer bevestigd werd, is dat de VBkiezers als onozelaars worden bestempeld omdat ze voor het VB kiezen. Ik denk dat de meeste VBkiezers echt wel weten waarvoor ze kiezen, hoor.
Trouwens, een Yves Leterme, zie ik niet echt zitten. Ik vind de man iets te veel zelfvertrouwen hebben en dat schijnheilig trekje om zijn mond, staat me al helemaal niet aan.
Of zoals Luc Alloo, tegen elke partij sympathiek, behalve tegen het VB.
Het maakt me weinig uit of VB nu mee kan gaan of niet, als het nu niet is, dan maar voor de volgende keer. En wat gaan de andere partijen dan van ons zeggen: Dat we helemaal onnozel geworden zijn? Dat Vlaams Blokkers dommerikken zijn, niet beter weten. Ik vind dat ze moeten beginnen met opletten wat ze zeggen over 1 miljoen kiezers. Het gaat hun niet in dank afgenomen worden.
Vlaamse Belg is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be