![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als blanke neger neem ik telkens ik terug in het land ben, de vrijheid om van het Vlaamse vlees te proeven.
Wat vorige keren dikwijls opviel binnen het Leuvense studentinnenbestand, is dat meisjes vinden dat Vlaamse jongens zo'n slechte lovers zijn. Ik besloot daarom een onafhankelijk onderzoek te doen, om te zien waaraan dat ligt. Gebruikte methoden en materialen Eerst werd een cohort van mogelijke vrouwelijke participanten aangeduid. Criteria waren leeftijd (tussen 18 en 21), seksuele ervaring (de kandidate moest reeds meer dan 3 minnaars hebben gehad) en zattigheid (alcohol verlaagt de remmingen; de kandidaat moet minstens 0.5 promille in het bloed hebben). Binnen deze criteria werden 12 proefpersonen geselecteerd en onderworpen aan vrijpartijen van gemiddeld 1 uur, twee maal per week, en dit gedurende vier weken. Ik vrijde dus gedurende 88 uur deze maand. Voor, tijdens en na het liefdesspel werden een reeks vragen gesteld, waarvan sommige speels in de praktijk getoetst werden ("zo of zo beter?"). De vragen handelen over de bedprestaties van Vlaamse jonge mannen, en meer bepaald over de mate waarin zij erin slagen een jonge vrouw seksueel te bevredigen. De materialen gebruikt voor dit onderzoek waren alcohol, hotelkamer en geslachtsorganen. Het onderzoek werd volledig met eigen onderzoeksmiddelen gefinancierd. Resultaten De proefpersonen vonden dat Vlaamse jonge mannen er nooit (90%) tot zeer zelden (10%) in slagen hen te bevredigen. Het cohort duidde vervolgens factoren aan die volgens hen het meest bijdragen aan deze miserabele toestand, tijdens het liefdesspel:
Erop gewezen dat dit factoren zijn die gelden tijdens het liefdesspel, werd vervolgens gevraagd op welke wijze elke factor door grotere maatschappelijke factoren beïnvloed werd. De technische factor "preutsheid" werd gelinkt aan:
De factor "een gebrek aan techniek" werd gerelateerd aan:
De factor "te snel klaarkomen" werd verklaard door:
Verklaring voor de factor "vermoeidheid en een gebrek aan inzet" waren:
De enkel biologisch te verklaren factor "te klein geschapen"* werd nochtans door 90% van te testsubjecten sociaal geduid:
De factor "perverse eisen" (60%):
Gevraagd of Vlaamse jongeren beter uitgefaseerd worden als minnaars en vervangen door Afrikanen of blanke negers, antwoordde 90% van de respondenten positief. De overige 10% wil enkel Vlaamse jongeren behouden omdat ze makkelijk hun geld afhandig gemaakt kunnen worden. Gevraagd of onderzoeker beter de liefde bedrijft dan de 3 vorige minnaars van elk testsubject, antwoordde 100% van ondervraagden positief, wat betekent dat ik beter zigzag dan alle Vlaamse jongeren, die, als je ze rustig bekijkt, toch miserabele sukkelaars zijn. Gevraagd of testsubject stante pede haar huidige minnaar zou dumpen voor mij, antwoordde 90% positief; de overige 10% bleef bij de minnaar voor de kadotjes en de etentjes. Discussie Er valt niks te discussiëren. Conclusie Het is rampzalig gesteld met de seksuele kunsten van Vlaamse jonge mannen. Wat goed is voor mij, want zo blijft het gehele Vlaamse studentinnenbestand verschrikkelijk makkelijk te veroveren voor blanke negers als mezelf. Bronnen Mondelinge mededeling aan mezelf. Tja, een mens heeft soms gewoon teveel vrije tijd. Maar heb toch lekker en wetenschappelijk verantwoord liggen vunzen deze maand. En nu terug naar het seksparadijs.
Laatst gewijzigd door C2C : 29 oktober 2011 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aangezien ik dit schrijf terwijl natte Nancy bezig is mijn merkwaardig lid te bewerken, maakt zelfs deze knappe kop al eens een foutje.
Lager ook, Nancy. Ja, daarzo. En bedankt dat ge heel dat gedoe nog leest ook. Mensen hebben echt veel vrije tijd. Of gewoon geen leven.
Laatst gewijzigd door C2C : 29 oktober 2011 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aj. Wij zijn saaie pieten. Samenlevingen zijn nog steeds overwegend patriarchaal, en aangezien België een saai land is zijn de mannen er dientengevolge dat ook. Beter verandering in brengen.
Laatst gewijzigd door Weyland : 29 oktober 2011 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() De opmerking in vergelijking met de onderzoeker doet het onderzoek geen goed, ook zonder die opmerking komt de boodschap wel over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Grote glimlach waard, C2C!
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 29 oktober 2011 om 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Met een lager gemiddelde kan 88 (ipv 96) wel kloppen.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom kunnen ze dit soort onderzoeken niet subsidiëren in plaats van al die onzin die ze tegenwoordig verkopen op de universiteiten???
|
![]() |
![]() |