![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoewel ik geen econoom ben, ga ik toch uit van een soort zero-sum game wanneer het gaat over concurrentie op de arbeids- en de wijfjes-markt:
-een job kan maar ingenomen worden door één kandidaat, de andere verliest; -een wijfje kan maar door één zaadpaal tegelijkertijd een welverdiende beurt krijgen in de vagina (tenzij er op stuntelige manieren iets anders afgesproken wordt), en verliest de andere dus. Op basis van deze wat simplistische redenering dump ik af en toe hopen volkomen oninteressant materiaal op allerhande fora. Tot mijn grote verbazing lezen heel veel jongens die letters ook nog, en verdoen ze zo hun kostbare tijd. Doet u dit ook met opzet, en wel om zo meer toegang te krijgen tot allerhande vulvae en goedbetaalde jobs?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik beken, ik dump.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stort liever iets dan ik dump.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() of koors
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: