![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ________________________________________
Saidna abrahim (vrede zij met hem) (Khalil Rahman) Hello en gerespecteerde leden van het forum In momenten van een deel van de mensen gingen en Abraham kwam tot de tempel, en om ze te stoppen Vroeg: Ben jij dit gedaan Balehtna O Abraham! Lid Abraham: maar bevoordeelde Dit is dan zijn vinger wees naar het idool, de grote commentator in zijn nek de bijl, en zei toen: Vsalohm als ze spreken, sommige mensen antwoordde hem en zeide tot hem: O Abraham, weet je dat deze afgoden niet spreken noch horen, vertel ons hoe haar vragen? Ibrahim IPC van deze gelegenheid en zeide tot hen: {(66) Abraham antwoordde: Bidt gij dus naast God aan, wat u noch bevoordeelen noch deren kan? (67) Schande over u en over datgene wat gij naast God aanbidt! Begrijpt gij het niet? [Profeten: 66-67] zijn alle particuliere burgerlijke zaken en niet spreken, en hun hoofd met schaamte van schaamte, schaamte, maar ze wilden wraak, omdat hij brak de afgoden, en beledigd hun goden, en hij zei een groep mensen zijn: Wat is een boete van Abraham, en de straf die hij verdient? (68) Zij zeiden: Verbrandt hem en wreekt uwe goden; indien gij dit doet handelt gij wel. } [de profeten: 68]. Hij ging toen soldaten tempel Abraham de woestijn in, en verzamelden brandhout en hout overal, en stak een groot vuur, en kwam er een machine genaamd de katapult aan Ibrahim gooi ze in het vuur, en als de tijd rijp is voor de uitvoering van Ibrahim, ontmoette mensen van overal naar de marteling getuige, en de escalatie van de brand vlam ernstige, mensen stond te kijken het vuur weg, en toch konden zij zich niet veroorloven de temperatuur, en Abraham kwam vastgebonden met touwen en zet hem in een katapult, dan Qzvoh in het vuur, viel in het midden, zei Abraham: God en ja de proxy. Besteld is het vuur niet branden Ibrahim hem niet pijn (en Wij gaven Abraham zijn zintuigen voor en wij waren door de twee werelden (51) En wij gaven vroeger aan Abraham zijne leiding, en wij wisten dat hij de openbaringen waardig was, waarmede hij werd begunstigd. (52) Gedenk, toen hij tot zijn vader en zijn volk zeide: Wat zijn deze beelden, waaraan gij zoo geheel zijt onderworpen? (53) Zij antwoordden: Wij zagen die door onze vaderen aanbidden. (54) Hij zeide: Waarlijk, gij en uwe vaderen hebben in eene duidelijke dwaling verkeerd. (55) Zij zeiden: Verhaalt gij ons ernstig de waarheid, of spot gij met ons? (56) Hij hernam: Waarlijk, uw Heer is de Heer der hemelen en der aarde, hij is het die deze heeft geschapen, en ik ben een van hen die daarvan getuigenis afleggen. (57) Ik zweer bij God, dat ik uwe afgodsbeelden een trek zal spelen, nadat gij u daarvan zult hebben verwijderd en dezen den rug zult hebben toegewend. (58) En gedurende de afwezigheid des volks ging hij in den tempel, waar de afgodsbeelden stonden, en hij brak die allen in stukken, behalve het grootste, opdat zij dit de schuld zouden toeschrijven van hetgeen er gebeurd was. (59) En toen zij teruggekeerd waren en de veroorzaakte verwoesting zagen, zeiden zij: Wie heeft dit aan onze goden bedreven? Hij is zekerlijk een goddeloos persoon. (60) En sommigen van hen antwoordden: Wij hoorden een jongman vol verwijtingen van hen spreken; hij is Abraham genaamd. (61) Zij zeiden: Brengt hem dus voor het volk, opdat het getuigenis tegen hem aflegge. (62) En toen hij voor de vergadering was gebracht, zeiden zij tot hem: Hebt gij dit aan onze goden gedaan, o Abraham? (63) Hij antwoordde: Neen: deze, de grootste van hen, heeft het gedaan; maar vraagt hun of zij kunnen spreken. (64) En zij kwamen tot zich zelven en zeiden tot elkander: Waarlijk, gij zijt de goddeloozen. (65) Later keerden zij tot hunne vroegere hardnekkigheid terug en zeiden: Waarlijk, gij weet wel dat deze niet spreken. (66) Abraham antwoordde: Bidt gij dus naast God aan, wat u noch bevoordeelen noch deren kan? (67) Schande over u en over datgene wat gij naast God aanbidt! Begrijpt gij het niet? (68) Zij zeiden: Verbrandt hem en wreekt uwe goden; indien gij dit doet handelt gij wel. (69) En toen Abraham op den brandstapel was geworpen, zeiden wij: O vuur! wees koud en beveilig Abraham. } [Profeten 69] werd het vuur koelte en vrede zij met hem, en niet verbrand hem niets, maar de beperkingen die hem gebonden, en bleef in vuur en vlam voor meerdere dagen, en daarna ging uit en kwam uit de veilig, niet Tazh van Abraham, en de mensen spraken over dit wonder en Ibrahim uit het vuur te ontsnappen, en hij wilde Nimrod koning van het land aan de oproep van Abraham in orde te bespreken, en toen hij Abraham bezocht voor de koning vroeg hem: Wie is jouw Heer? Ibrahim zegt, antwoorden: {God die leven geeft en doet sterven [Baqarah: 258] En de koning zeide: {Ik groet en Amit [Baqarah: 258] en de koning beval de soldaten aan twee van de gevangenen bij te wonen, en liet dan het doden van een man en laat de andere, keek toen aan Abraham en zeide tot hem: Hier ben ik groet en Amit, doodde een man en links een ander! Ibrahim niet reageren op de domheid van deze man, niet blijven argumenteren in deze zaak, maar vroeg hem nog een vraag Oadzh niet kon debat met hem, vertelde hem, Abraham: {de zonnegod komt uit het Oosten rolt uit Marokko (258) Hebt gij niet teruggeblikt op hem die met Abraham over God heeft gestreden, omdat God hem het koninkrijk had gegeven. Toen Abraham zeide: Mijn Heer is hij, die leven geeft en doodt. Hij antwoordde: Ook ik maak levend en dood. Abraham hernam: Hij brengt de zon van het Oosten hierheen, breng gij die van het Westen. De ongeloovige was verbaasd. God leidt de ongeloovigen niet. [Baqarah: 258] verbaasd Nimrud, en stil te spreken in de erkenning van de handicap, en besloten om Ibrahim migratie van de stad, omdat hij niet in geloven, maar zijn vrouw Sara en zijn neef Lot - vrede zij met hem - en emigreerde Abraham en zijn vrouw Sara en zijn neef Lot, en beweegt van de ene plaats vond naar de andere, zelfs vestigden het geval is in Palestina, zodat zij de aanbidding van God en de mensen oproept om God te aanbidden, en de weg naar het rectum. De jaren gingen voorbij, en kwam het land droogte, gedwongen Abraham met hem migreren naar Egypte, inclusief En de rest van het interview |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je niet eens stilaan stoppen met spammen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() 2
mensen die tegen zichzelf praten ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 4 november 2011 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Heb je geen religio-waanzinnigen-forum om die zever te posten?
't Is hier wel K&K, maar er zijn grenzen. Of probeer je zieltjes te winnen? LOL
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Jezus (vrede zij met hem) Christ zeg...
Geloof jij werkelijk zelf al dat geleuter? Ga met je middeleeuws gedachtengoed een ander lastigvallen he ![]()
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() alleen
Om te praten over de islam en de Koran en Sunnah De plicht van elke moslim man en vrouw en dit is van God God zegt in de Heilige Koran (125) Noodig, door wijsheid en zachte vermaning, de menschen uit, den weg van uwen Heer te bewandelen. Twist gij met hen, doe het dan op de meest gepaste wijze; want uw Heer weet wel wie van zijn drempel afdwaalt en wie op den waren weg zijn geleid. . [Nahl: 125] |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Alleen hier is niet bedoeld om Google te vertalen
Wat wordt hier bedoeld met Allah en de islam want dat is wat hij de profeet Mozes in de Bijbel en onze Heer Jezus Christus verteld in de evangeliën die gaan door en we volgen Mohammed vrede zij met hem laatste van de Profeten en Boodschappers Elk jaar, de islamitische natie in alle landen van de wereld is prima en de gezondheid, veiligheid en geluk God geleid je tot de islam |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() أمك الملاعين مع الخنازير
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() والدك كان يشرب كل يوم
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laat me één, één woord horen dat uw god zogezegd gezegd zou hebben. Eéntje? Nee? U geloof in de praatjes van een man die zegt met god gepraat te hebben. 800jaar geleden dan nog. Als ik morgen kom verkondigen da'k met god praat, dan steken ze me weg. En maar goed ook.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 5 november 2011 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Mijn lieve broer
Ik gebruik het werkwoord zegt hij, in de Arabische taal in de zin om verder te gaan Omdat de Koran het woord van God voortgezet en blijvend tot het einde van het leven Fit en de Koran het verleden, heden en toekomst van alle tijden en elke plaats Bewijs hiervoor is dat de moslims uit de hele wereld, niet alleen de Arabieren, maar er is grote landen kwamen dicht bij de islam van al haar inwoners al God geleid je tot de islam |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() إبقاء فمك اغلاق سخيف
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |