![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik verkoop een onbewoond huis , in afwachting van de notariele akte laat ik ondermeer het water op leegstandtarief plaatsen .
Krijg ik deze morgen , donderdag dus een contractbevestiging , onderaan strookje , " betaling via domiciliering " , dus niet " indien u wenst te betalen via domicliering " . Ik bel naar de VMW , uitzonderlijk is geen contact mogelijk donderdagvoormiddag . Vreemd , heel vreemd ![]() Ik bel deze middag , antwoord , inderdaad , u kunt enkel betalen via domiciliering , u bank zal ons verwittigen als u het nodige heeft gedaan . Vreemd , heel vreemd ![]() ![]() Begint die mejuffrouw op haar pc te tokkelen , " het is een vergissing in ons facturatiesysteem " ![]() Kortom , het zit eraan te komen , de overheden zitten zodanig krap dat ze ons gaan dwingen EGW per domiciliering te betalen om zeker geen euro te missen .
![]() |
#2 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Een cursus zelfbeheersing zou u niet misstaan denk ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |