Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2011, 13:55   #1
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard Mongolen van de VMW

Ik verkoop een onbewoond huis , in afwachting van de notariele akte laat ik ondermeer het water op leegstandtarief plaatsen .
Krijg ik deze morgen , donderdag dus een contractbevestiging , onderaan strookje , " betaling via domiciliering " , dus niet " indien u wenst te betalen via domicliering " .
Ik bel naar de VMW , uitzonderlijk is geen contact mogelijk donderdagvoormiddag .
Vreemd , heel vreemd dat heeft duizenden werknemers en één telefoniste kan er niet af .
Ik bel deze middag , antwoord , inderdaad , u kunt enkel betalen via domiciliering , u bank zal ons verwittigen als u het nodige heeft gedaan .
Vreemd , heel vreemd begin ik van mijn tetter te maken , " wie denkt ge wel dat ge zijt , gaat ge mij dwingen om te betalen onder domiciliering gelijk een ocmw geval "
Begint die mejuffrouw op haar pc te tokkelen , " het is een vergissing in ons facturatiesysteem "
Kortom , het zit eraan te komen , de overheden zitten zodanig krap dat ze ons gaan dwingen EGW per domiciliering te betalen om zeker geen euro te missen .
Oud 15 december 2011, 18:32   #2
Rio
Burger

Rio's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Mijn vriendin zei , stop met zagen over die elektriekenkeurder en uit pure frustratie heb ik mijn colére op internet gezet . Voila .
Wat zei uw vriendin vandaag? Stop met zagen over de VMW ... ?

Een cursus zelfbeheersing zou u niet misstaan denk ik.
Rio is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be