![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() PVV: DE EEUWIGE TERUGKEER VAN HET FASCISME
http://www.plataan.nl/result_titel.asp?Id=3057 Rob Riemen is de enige persoon die Geert Wilders een fascist durft te noemen. Ik lees wat hij schrijft met grote verwondering want voor mijn gevoel wordt de aanstaande Holocaust in Europa met veel verve in alle openbaarheid voorbereid. Maar net als 1933-1945 weigeren mensen te geloven dat deze verschrikkingen in huidig Europa mogelijk zijn. Ik heb geen beeld van de tegenmaatregelen die men in die periode nam, behalve tijdig te vluchten uit Duitsland, en daarna uit Europa. Onderduiken heeft nu geen zin want men kan met apparatuur door muren heen kijken. Eerder schreef ik dat men vandaag in Nederland op alle straathoeken vrouwen legaal mag verkrachten en dat noemt men prostitutie. Het betreft verhandelde vrouwen die onvrijwillig dit moeten ondergaan, en nergens heen kunnen. Tegelijk vertelt Nederland op alle mogelijke fora dat 'de gelijkheid van man en vrouw in Nederland voorop staat.' Ik sluit niet uit dat het mogelijk nog erger is gesteld met vrouwenhandel en vrouwenslavernij in andere landen, maar deze landen werpen zich niet op als mensenrechtenkampioenen. Maar dit is precies de mentaliteit waarom dingen zich nu met grote spoed haasten naar een Holocaust, etnische zuivering, een uitdrijving van allochtonen (moslims en zwarten) uit Europa. De beslissing is eerder genomen en het is alsof partijen en personen konden inschrijven op de uitvoering. Sommigen hebben te vroeg gepiekt, en verlaten de politiek. anderen zijn succesvoller omdat zij de opinie beter kunnen bespelen. Verder stelde ik vast dat de Staat de Holocaust organiseert, en dat autochtone burgers tot het bot geïntimideerd zijn, en nooit tegen hun bestuur in durven te gaan. Het bestuur leert hen achteraf te zeggen: 'wij hebben het niet geweten,' en daarmee is de kous af. Terwijl de NSB kranten duidelijk schreven over wat de Joden in Europa te wachten stond. Een paar kleine luiden werden na de oorlog gestraft, maar de hoge heren blijven ongemoeid hun posities behouden, ondanks collaboratie met de vijand. Wellicht een andere reden om dus niets te zeggen. Het komt mij voor dat men lering trok uit eerdere Holocausten: de PVV registreert geen leden, dus niemand kan later ergens van beschuldigd worden. Men werkt samen met zogenaamde keurige partijen vol keurige mensen, die een doodgewoon bruin gedoogkabinet vormen, en alle noodzakelijke maatregelen nemen zodat het geweld in 2012 kan beginnen. Wat mij opvalt is de milde toon, alsof wij over een overwaaiende bui praten, inplaats van over een massale roof en moordpartij, zoals de uitdrijving van Joden, en daarna de moslims uit Spanje. Dat laat mij denken dat het houden van Holocausten deel uitmaakt van wat Europeanen onder beschaving verstaan. Het heeft geen zin hen te betrekken in een discussie want zij weten niet beter dan dat het zo hoort. Of dat anderen elders op de wereld ergere dingen doen, wat dan in hun denken blijkbaar een reden is om niets te doen. http://www.goeievraag.nl/vraag/pvv-leden.1092 Citaat:
VVPVV http://www.vvpvv.nl/nieuwsbrief-vvpvv Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 27 december 2011 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Pure C/P
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Ik heb Nestor Burma meteen maar op de negeerlijst geplaatst.
De onderstaande kritiek kan ik onderschrijven want als je de gevolgen van Fascisme bestudeert heb, zal je toch moeten beseffen dat ze verschrikkelijk zijn, en dan zal je je waarschuwingen en oplossingen toch in krachtigere taal moeten laten horen; om te overtuigen. http://www.robriemen.nl/rob-riemen-p...504-trouw.html Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sorry maar dit is echt de reinste flauwekul!..
![]() Deze zelfde onzin hoorde ik ook van deze linkse betweter en mensen zoals hij, ten tijde van het Prinsenvlag akkefietje. "De PVV gebruikt de Prinsenvlag, de NSB gebruikte de Prinsenvlag, de PVV is de NSB!. " ![]() Echt flauwekul!. ![]() PS: Adolf Hitler was een vegetariër,.... zal ik verder gaan??.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is het afgelopen met de PVV.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoezo?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo "eeuwige" terugkeer van het fascisme?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Suriname is grote beroering ontstaan over de gratie die president Desi Bouterse heeft verleend aan zijn wegens roofmoord veroordeelde pleegzoon. Romano M. zat een straf van 15 jaar uit wegens doodslag, beroving en het gooien van een handgranaat naar de woning van de Nederlandse ambassadeur Ruud Treffers.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/...r-gratie.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is eigenlijk de ultieme taak van elke organisatie. Alé, zou het moeten zijn.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verzuurde posting. Wat heb jij de laatste tijd eigenlijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
.
![]() |
![]() |
#20 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk omdat hij zo dik en lelijk is dat zelfs de outsiders, outcasts, underdogs en marginalen hem niet in de buurt wilden hebben.
Liber Leviathan Laatst gewijzigd door Specksnyder : 31 december 2011 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |