![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Kus mijn .... voor slechts 20 USD
http://lulzshirts.com/20-picture-her-cornhole http://vimeo.com/16702519 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik vind van niet. Mjah, wie ben ik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ik ben bezig met mijn scheten op flessen te trekken, om dan als kunst te verkopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou jouw mening minder waard zijn dan die van iemand uit het kunstestablishment? Waarom zouden jouw criteria om kunst te beoordelen minderwaardig zijn aan die van hen? De hedendaagse kunstwereld wil subjectiviteit in het kunstoordeel om macht te kunnen blijven uitoefenen over wat of wie het al dan niet 'belangrijk' acht, maar men vergeet dat 'het publiek' misschien ooit hun op de consequenties van die houding zal wijzen, namelijk dat die subjectiviteit vraagt om een evenwaardigheid van kunstoordelen. Gelukkig voor hen komen tot nu toe slechts weinigen op voor hun rechten. Velen gaan er gedwee van uit het wel niet te zullen 'begrijpen'. Ik zie uit naar de tijd dat men begint te beseffen dat er dikwijls niet veel te begrijpen is, en eindelijk dat elitair gedoe in vraag begint te stellen.
Geloof jij dat Tuymans 'de belangrijkste hedendaagse Belgische kunstenaar' is gewoon omdat u dat gezegd wordt of omdat hij zogezegd 'schilderen terug op de landkaart plaatste'? Sorry, aan die zever doe ik niet mee. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 januari 2012 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ivm de cornhole picture uit de openingspost...grappig ideetje, typisch iets voor de commerciële media om aandacht aan te geven, niet meer dan entertainment, zoals het gros van actuele mode in de kunst.
|
![]() |
![]() |