![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Door de sterkte van het Vlaams Blok in het Vlaams Parlement is een coalitie CD&V/N-VA met het Blok de enige regering die voldoende slagkracht heeft voor een krachtdadig beleid.
Dat meent Ronduit! N-VA, de jongerenorganisatie van de N-VA, die wel vijf voorwaarden stelt voor regeringsdeelname van het Blok. Het Vlaams Blok moet zich in geval van een bevestiging van het Blok-arrest omvormen tot een nieuwe partij zonder racistisch gedachtegoed. Alle Blok-mandatarissen die beheerder van de veroordeelde vzw's zijn, kunnen geen ministerambt bekleden. Voorts moet het Vlaams Blok zich als coalitiepartner engageren om de vijf communautaire resoluties van het Vlaams Parlement uit te voeren en moet 0,7 procent van het Vlaams BNP naar ontwikkelingssamenwerking gaan. Ook wordt volledige loyauteit in de uitvoering van het regeerakkoord gevraagd. Bij de N-VA zelf luidt het in een reactie dat enkele N-VA-jongeren voorbarig gecommuniceerd hebben zonder hun eigen achterban te raadplegen.
#2 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Van waar komt dit bericht?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() Ik ben uiterst verbaasd dat steeds meer kiezers ervan overtuigd dat een Vlaamse regering met het VL.BLOK DE ENIGE oplossing zou zijn... ![]() Ook teleurgesteld nu te weten dat ook Vivant aan schip met zo'n extreem-rechtse partij wil ![]() Ik hoop eigenlijk dat ACW een eigen onafhankelijke politieke partij vormt indien een coalitie tussen CD&V-NVA/ Vlaams Blok tot stand gebracht zou worden ![]() Tot volgende keer, Christ, |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA en Vlaams Blok. Wat is in hemelsnaam het verschil?! |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ik val totaal uit de lucht! Onze afdeling van ronduit (zowat een van de grotere) is voor zover ik weet niet eens geraadpleegd over deze zaak.
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maak er maar een analyse over, voor uw vakantiewerk ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA en Vlaams Blok: Het echte doel is duidelijk!
Met iedereen collaboreren om dat land toch maar kapot te krijgen he ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou makkelijk zijn: er is namelijk géén enkel verschil wat betreft het einddoel: een vernietiging van het tolerante, solidaire en verenigde België om het te vervangen door schaperig krielrepubliekske "Vlaanderen". |
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij gaat mij eens uitleggen waarom dat anti-Vlaams is, beste Blokker. |
||
![]() |
![]() |
#12 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
het vernietiging van scheefgegroeid België om het te vervangen door het tolerante, solidaire en leefbaar "Vlaanderen". ![]() |
||
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij wilt België vernietigen, doen barsten, scheuren, de inwoners die toevallig Frans spreken bijna laten verhongeren omdat er dan ne cent meer in de Vlaamse zak kan. Ik ben VOOR Vlaanderen, en VOOR België. |
||
![]() |
![]() |
#14 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wát? |
||
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Collaboreren is ook weeral zo'n vies woord. Wij hebben principes en eergevoel voor Vlaanderen, omdat wij het beste voor hebben met onze Vlamingen. Heb jij al gehoord van de studie van de KBC ? Het is niet omdat jij "vive le roi" wil roepen, dat iedereen dat moet doen. De staatshervorming verder doorvoeren op een politiek correcte manier kan je toch niet beschouwen als dit land vernietigen ? Meer autonomie voor Vlaanderen, zorgen voor meer Vlaams geld in eigen handen te houden, voor meer Vlaamse welvaart, voor meer werk, meer ouderen en gehandicaptenzorg, beter onderwijs..enz is toch niet verkeerd ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Jij weet ook niet wat je wil... Eerst moet de N-VA bij het Vlaams Blok gaan, en nu er toenadering is, is het walgelijk ![]()
![]() |
#20 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat: