![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ten gevolge van het topic over besparen....
Ik lees af en toe eens een ebook, maar dan op het scherm van mijn PC. Heel onpractisch. Is het lezen op een ebook reader echt veel aangenamer ? Welke formaten kunnen deze openen ? Ben ik dan niet beter af met een tablet PC ? Ik neem aan dat dit even makkelijk leest, alleen dat de batterij minder lang zal meegaan. Merciekes alvast ![]()
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Pdf kan ook wel, maar is eigenlijk niet erg geschikt voor dergelijke readers. Aangezien ik een hoop boeken heb in dat formaat, zal ik wellicht vroeg of laat nog wel een iPad kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Desondanks raad ik een tablet aan, dat is eigenlijk nauwelijks duurder en heeft zoveel meer mogelijkheden. Ik gebruik die tablet veel vaker dan ik ooit had gedacht, zeker als ik de baan op ben.
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo een ebook reader lijkt me dan beter.
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
EDIT: tenzij de prijzen dramatisch gedaald zijn intussen. Laatst gewijzigd door Steve_M : 15 januari 2012 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |