![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt dat goed of afkeuren, maar ik denk dat de meeste mensen het niet zwart/wit zien, maar er wat ambigue gevoelens over hebben.
Ik heb wel twee tendensen opgemerkt. De mensen die staken doen dit meestal uit praktische overwegingen: -Ze willen het werk van hun collega's niet doen. -Geraken niet op het werk. Verder heb je bij de niet-stakers twee soorten: -Kunnen het niet permitteren om minder te verdienen, want een maand telt 31 dagen en de mensen kijken altijd naar deze maand, wat ze nu overhebben en niet naar de volgende maand die maar 28 dagen telt -Kunnen het wel permitteren, maar vinden het gewoon zinloos om te staken. Ik staak zelf niet, omdat ik vriendjes wil blijven met den baas.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik staak niet. 'k Zal wel zien da'k op m'n werk geraak en ... Héhé, dan de baan op, gelieve geen vuilzakken op de weg te zetten...
![]() Eén schoolbus komt er niet door (komt door busdienst, niet door school)en 't zit er niet in da'k met de wagen "effe" over en weer ga dus één kind blijft thuis, vreemd genoeg geen babysitdienst van de één of andere vakbond dus zelf een oplossing mogen inéénflansen. Met de andere scholen geen probleem, bus en school werken net als ander, leerkrachten die hun job doen, zo hoort het... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Graptje ![]() Laatst gewijzigd door Biggles : 29 januari 2012 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En rood= doorrijden, da's al om te oefenen tegen dat de wet in voegen is dat je met de velo door 't rood mag... 'k Zie de peletons wielertoeristen al vliegen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De klootzakken, anders kon ik een dag meer zat zijn.
![]() Das sjust 't is vannet joar zo'n verschrikkelijk joar.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 30 januari 2012 om 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En nu maffen, morgen hard werken, hopelijk moet ik het werk van den één of andere stakende klojo er ni bij doen... In een tijd waar massa's mensen werkloos zijn is't ni slecht om een jobke te hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Anyway ik ga ook slapen, 't zal wel meevallen van staking. De mensen worden dat beu.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar veel p.be'ers aan't staken.
Anders zaten ze hier met een stuk of 10 op p.be via hun werkpc. 't Kan ook zijn dat het nu schof is, dan is het ook een klein uur stil ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergeet 1 categorie. De verkiesbaren, die hun loyaliteit aan de bonden moeten betuigen.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Het heeft te maken met de sociale verkiezingen. Net zoals politici moeten ze eens zich tonen, en hoe beter door eens goed te gaan paraderen in hun vuilzak met pint en sigaret !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() belgie, het enige land waar ze tegen de regering zijn, en tegen stakingen en opstanden
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Staking??? Welke staking ???
![]() De bussen rijden hier ( ferm in mijne weg deze ochtend ![]() De post zat in de brievenbus ( lees: facturen en afrekeningen) De stadsdiensten zijn op en werken ( of doen tenminste alsof)
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voordeel is wel dat ge nu langs de sporen kunt wandelen om een binnenweg te nemen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik staak niet. Ik laat mijn stem wel gelden in het kieshokje. Idioten die stemmen voor de SP.A , VLD of CD&V en die daarna gaan staken omdat die partijen hen keihard bedriegen, hoe onnozel moet je daar eigenlijk niet voor zijn zeg?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moesten ze echter willen doorgaan , en echt het land lam leggen voor meerdere weken, dan wil ik gerust verlof opnemen en zelfs met mijn tentje naar Brussel trekken . En da's het probleem hier in dit tamzakkenland..... Al weken op voorhand veel geroep en geblaat over de staking......en als het dan zo ver is dan merk je er haast niks van. En morgenochtend staan de stakers op, drinken een taske koffie en tuffen op het gemak naar hun werk , zorgen dat ze op tijd aan de stempelklok staan en knikken braaf van ja naar hun baas als die vraagt om 's avonds wat langer te werken omdat het werk af moet. Tja.... ![]()
![]() |