![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dankzij de groene lening gingen de Belgen het afgelopen jaar massaal lenen om te verbouwen. De dominantie van de groene lening was zo groot, dat die alle statistieken scheef trok.
Lees hier verder Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 9 februari 2012 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij al eens van de term "plagiaat" gehoord?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raf bedoelt dat wanneer je een tekst van iemand anders hier op het forum plaatst, je tenminste de eerlijkheid moet hebben om de bron te vermelden. In dit geval: http://netto.tijd.be/geld_en_gezin/l...55733-1626.art
Staat trouwens in het forumreglement als ik me niet vergis!
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |