![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forumoscars In dit forum worden de nominaties bepaald voor de forumoscars en wordt er gestemd voor wie de oscar nu uiteindelijk binnenhaalt. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De forumoscars lopen op hun laatste benen, de voorlaatste forumoscar in de rij is die voor de persoon die in de forumsessie de politic het vuur het hevigst aan de schenen wist te leggen. Wie stelde de moeilijkste, beste, interessantste vragen en verdient hier aldus zijn nominatie.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Voor deze nomineer ik mezelf eens.
Mijn argumentatie waarom ik dat doe staat op http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=17486 Het was de bedoeling een debatje uit te lokken ten gronde over een paar punten, maar niemand ging er eigenlijk goed op in, tenzij in enige mate de heer Duchâtelet. Verder heb ik nog diverse inbrengen van andere forummers kunnen apprecieren. Een keuze hieruit was weer eens moeilijk, maar het viel al bij al nog mee. Sorry voor de afvallers ! Dus : Herman Desmedt ©HD Dilbert Seba Pyramus Boer Bavo
#3 |
Parlementslid
|
![]() Ik weet niet of ik hier mijn onpartijdigheid mag 'doorbreken' maar hier is slechts één plausibele nominatie en verkiezing mogelijk.....
Contacteer me in geval van ex-aequo. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik heb heel wat forumsessies samengevat. Ik ben vaak op de schitterende vragen van Herman gestoten, waar ik eigenlijk 1 interview van kon maken. Vaak heb ik dan ook vragen van hem gebruikt.
voor mij is het dus ook de winnaar: Herman Desmedt ©HD toch ook nog andere personen: Het skill effect Seba Boer_Bavo Stijn Bleyen en nog zovelen anderen... Thomas
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De beste is ontegensprekelijk
Herman Desmedt (die geeft er trouwens de antwoorden reeds bij) om nu eens wat andere namen te horen (want ik zie in alle forumverkiezingen steeds dezelfde namen opduiken, "ons kent ons"?) tool2kil Alcazar Peace (die stelt zeer irriterende vragen, daar wordt ik zo lastig van dat ik tenminste zijn naam onthouden heb) Pyramus (en ik vind dat ik ook goede vragen gesteld heb, maar ik wordt nooit genomineerd, boehoehoe, snik, snotter, snuit, proest...ik ga nieuwe verkiezingen organiseren, ik heb mijn vragen al klaar)
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herman DS®
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() 't Valt wel wat tegen wat betreft het aantal posters. Iedereen al met vakantie ?
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Forumoscarmoeheid denk ik
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herman, allez
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal ook Herman stemmen
|
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Sommigen schakelden erin zichzelf aardig te tackelen, ma bon.
Herman, ga ervoor, ik werp je nog een extra loden stem in de voorrondes. Geen twijfel dat je de tussentijdse verkiezingen wint, maar be aware, de eindmeet ligt hier niet! (Kwestie van nog wat kunstmatige spanning te creëren, anyway, I wish you all the luck)
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik nomineer Herman Desmedt, Dilbert, Seba en boer_bavo
Genomineerden: Herman Desmedt ©HD Dilbert Seba Pyramus Boer Bavo
![]() |