![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien heeft 1 van jullie wat raad, onze computermens hier spreekt over herinstalleren en onze ingenieur over allerhande debugsoftware installeren. Herinstalleren is not an option en wat de programmeur wil doen lijkt me op dit ogenblik overkill. Anyways...here's the problem:
Terwijl ik op zoek was achter een prentje op google, werd plots mijn homepage gere-set naar een lokale site: res://lpsdz.dll/index.html#26980 Blijkbaar runnen er op mijn machine twee programmas (Spysweeper vertelde me dat): CWS_NS3 (d3_go32.exe) <---d3_go32.exe verandert van naam elke keer ik boot. CWS_NS3 Hijacker Spysweeper zegt dat het het programma niet kan deleten omdat het in gebruik is (duh). Als ik in de task manager probeer om d3_go32.exe te verwijderen, krijg ik de boodschap 'access denied'. Ik run W2000 Professional. Kan er mij iemand vertellen hoe ik van dit onding afraak?
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() K-Meleon of Mozilla Firefox installeren en gebruiken?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Start -> execute (denk ik, "uitvoeren") -> "regedit" intikken en enteren en dan edit -> search en de naam van die bestanden en die dan wissen? En de bestanden zelf op je harde schijf ook wissen dan? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Een programma zoals StartEd downloaden en kijken wat voor rommel er allemaal wordt gestarten bij het starten van Windows.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Dat van Griffin werkt niet omdat ik niet weet om welke files het gaat. (stealth mode)
![]() |
![]() |
#7 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
Dat StartEd ding heeft niet gewerkt. (Ik heb nochthans een simpel startup lijstje)
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Lavasoft Ad-aware downloaden en laten lopen. Als dat iets niet kan verwijderen gebeurt dat bij de volledige opstart.
Zeker een firewall en antivirus gebruiken en best ook een andre browser dan IE. Voor dergelijke problemen verwijs ik je door naar www.onlinehelpdesk.be! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als spysweeper dit niet aankan en de ideetjes van Griffin & Spetsnaz werken evenmin, dan vrees ik dat alleen nog de overkill overblijft. Signaleer het probleem alvast aan Spysweeper en andere makers van spybot-killers. Misschien hebben ze toch al een oplossing of werken ze eraan.
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ad-aware checkt ook de 'processes' (de lopende zaken dus). Ook in de gratis versie! Anders kan je ook Spybot Search&Destroy gebruiken. Is ook redelijk effectief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Geen enkele van de bovenstaande hints heeft geholpen. Ik denk dat ik mijn files op een CDke ga zetten en laten herinstalleren als ultieme oplossing. (tenzij ik natuurlijk de verkeerde file herinstalleer vanop m'n CDke en we opnieuw kunnen beginnen)
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() <gniffel> Weer op gore sites gezeten TomB? <gniffel>
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Neem hier eens een kijkje:
http://www.spywareinfo.com/downloads.php Vooral de CWS-shredder van ene Merijn (daar wordt ergens naar gelinkt), schijnt goed te zijn tegen deze grapjasserij.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Anders met msconfig alle programma's cq processen die opstarten en die niet betrouwbaar ogen of je niet bekend in de oren klinken uitschakelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Kijk's op die link die ik hierboven opgaf, daar vind je blijkbaar wel iets tegen dat CWS-gedoe.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In de nieuwsgroepen van www.microsoft.com kun je gemakkelijk oplossingen voor zulke problemen vinden, voor elke windows-versie.
![]() |