![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Langste En Meest Lullige ReceptenDraad Die Op Politics Te Vinden Is. Op Aanvraag Van Garnaalbeer En BigF Die Er Zelf Blijkbaar Niet Aan Durven Beginnen.
Plaats Hier Uw Favoriete Recepten Van Johan Segers. ![]() ![]() ![]() ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_Segers Happehappeh, we gaan starteh! ================================================== Salade 'nice to eat you' met gebakken schar ![]() http://www.njam.tv/recepten/salade-n...gebakken-schar ================================================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom geen eigen recepten plaatsen? Tenslotte kan je die van de Johan gewoon opzoeken eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() astublief
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit gehoord van die Johan Segers.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dagelijks op Njam! tv. maar ja die kan jij niet zien in Wallonie zekers?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als culinair visionair is Johan Segers constant op zoek naar nieuwe technieken.
Het garen van pensen in paardensperma was een minder geslaagd project van hem. Op een nacht werd hij wakker en kwam op het lumineuze idee om pensen te bakken in.... boter. Logisch edoch bijzonder geniaal. Dit was ongezien. De culinaire wereld stond in rep en roer. Hij kreeg telefoon van de chef van het bekende restaurant Noma. ![]() "HapppeuhHappeuh Joowhan, this is fantastic, BigF was right about you." ================================================== Witte pensen met asperges en morilles ![]() http://www.njam.tv/recepten/witte-pe...es-en-morilles ================================================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Ah, die zender - nu weet ik het weer
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ==================================================
Stoverij van bot met spekjes en savooikool ![]() http://www.njam.tv/recepten/stoverij...-en-savooikool ================================================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pensen bakken in boter... Moet ge daar chef voor geworden zijn? Mijn grootmoeder deed dat al jaren voor hem en die is er nooit mee op tv geweest. Ik snap niet wat gij zo geweldig aan die vent vindt. Hij heeft nog ne mottige kop ook nog.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op Aanvraag Van Garnaalbeer En BigF Die Er Zelf Blijkbaar Niet Aan Durven Beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Happehappe, wat een soepappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Als ik de man zijn vettige lange haren zie heb ik al gegeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp ook BigF zijn fanatisme niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij begrijpt wel meer dingen niet eh?
Niet erg hoor. Met wat aangepaste thuiszorg ga je vast nog een beetje mee kunnen in de maatschappij. Er zullen bv. altijd wel kartonnen dozen zijn die gevouwen moeten worden.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet gelezen maar wel mijn post quoten, hem in het rood zetten, doorstrepen en de link naar uw fotootje knippen en plakken... Ge hebt er blijkbaar flink wat werk mee, met mijn posts (zogezegd) niet te lezen. Gij zijt voorwaar ne toegewijde forummer. ![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 21 juni 2012 om 07:35. |
|
![]() |
![]() |