Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Zal er meer bllot op TV komen met Jurgen V.?
JA, eindelijk! 3 23,08%
NEE, <zucht> 10 76,92%
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 2 juli 2004, 09:21   #1
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door melkboer
Opmerking 2: als ik me goed herinner van bij de VRT verkiezingsshow was het Vlaams Blok tegen bloot op tv voor 22u. Nu zie ik hier op de blog ook al topless dames liggen... Mag dat dan wel vraag ik me af? Hier kunnen tenslotte ook kinderen, zij het perongeluk , terecht komen hé!?!
Tjah, Jurgen Verstrepen is een 'onafhankelijke' Blokker, die mag (voorlopig nog) een beetje meer dan de andere. Zodra hij zijn lidkaart op zak heeft, is het uit met de blotewijverijen. Da's dan jammer voor al wie op Jurgen V. heeft gestemd en hoopt dat wanneer het Blok ooit de VRT in handen heeft, hij alle dagen Morelle Forelleke en Anke Vandermeersch in hunnen flikkeren de zoveelste moslimbedreiging in Vlaanderen presenteren.

Ik vrees dat enkel Alexandra Colen zal mogen presenteren, en dat zal zijn met een hoofddoek van de Trapistinnenorde

Maar hou Jurgen V's webblog maar goed in de gaten. Zodra de blote meiskes erop verdwijnen, betekent het dat hij lid is geworden van het Vlaams Blok

Op de foto: Alexandra Colen presenteert het nieuws op de VBT (Vlaams Blok Televisie)
Oud 2 juli 2004, 09:36   #2
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

dubbel, sorry
Oud 2 juli 2004, 11:39   #3
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Wat heb jij tegen hoofddoeken? Racist
Oud 6 juli 2004, 20:20   #4
Patrice
Gouverneur

Standaard

Ik heb gisteren nog de nieuwste uitgave gekregen van "Vlaams Belang" (gratis informatieblad Vlaams Blok). Daarin staan de lijsten van verkozenen per kieskring.
Naast de naam van Rob Verreycken staat vermeld "onafhankelijk", naast de namen van Jürgen Verstrepen en Marie-Rose Morel niet. Vreemd...
Patrice is offline  
Oud 7 juli 2004, 07:21   #5
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Dat vond ik nu wel echt heel hard de moeite om een nieuwe topic over te beginnen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be