![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wist U dat?
- indien je een operatie moet ondergaan en je wil de noodzakelijke oplegkosten niet betalen, dit eenvoudig op te lossen is? Je neemt gewoon een ticketje met de Thalys en je gaat in London (of ergens in het VK) diezelfde operatie ondergaan. De rekening wordt dan doorgestuurd naar de belgische ziekenfondsen, maar in Engeland hoef je geen opleg te betalen. Leuke piste die ik hier wil delen (zeker voor gepensionneerden). Kreeg deze uitleg van een huisarts, de piste wordt vooral gevolgd door verrijkende migranten met dubbele nationaliteiten. En vermits we allen gelijk zijn voor de wet: doen! (het zal nog wel een tijdje duren dat de Belgische ziekenkas de opleg dan toch nog laat betalen door de "belgische" patient). probleem is wel dat indien je geen arabisch, urdu of turks spreekt je je zal moeten behelpen met Engels. Ook hebben wij gewoonlijk geen familie in die streken wonen zodat begeleidende familie dan weer hotelkosten moeten ophoesten. ps.: het is wel al langer dan een kwarteeuw geleden, maar ooit werd ik in een Engels ziekenhuis opgenomen met een geplette middelvinger (tussen de deur gezeten). Ze kwamen toen onmiddellijk met een rolstoel die ik niet mocht verlaten.... ik heb dus gelukkig een extra-legaal ziekending, het lijkt me nogal riskant als je eraankomt, volledig bij bewustzijn, met een middelvinger die bont en blauw is en men komt vriendelijk vragen "is it your knee?" (misschien dachten ze wel dat ik obscene gebaren maakte????) ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 augustus 2012 om 12:40. |
![]() |
![]() |