![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch merkwaardig nietwaar, die Belgisch-francofone diplomaten!
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk vooral dat dit dossier de perfecte illustratie van hoe tuchtrecht voor ambtenaren totaal niet werkt...
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar was het een goed diplomaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goed diplomaat heeft het niet nodig "des partouses" of "homofiele exhibitionistische show"-feestjes te organiseren om de belangen van zijn land te behartigen.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pensioen verdien je door af te dragen als je werkt.
Wat je mispikkelt staat daar los van.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag een ziekenhuis een goed chirurg, een uitstekende medicus, maar die helaas het ziekenhuis een voetje gelicht heeft met valse facturen, de laan uitsturen ?
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laan uitsturen en restitutie voor de geleden schade eisen mag, maar van de pensioenrechten moet het ziekenhuis (zelf een rover en uitzuiger van de medisch-sociale kassen) zijn gore fikken afhouden.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk evenwel dat het gezaag over 's mans pensioen ingegeven is door zijn jonge leeftijd. Het lijkt me dat ook daar iets mee gefoefeld is. De vuile truken van ps-ambtenaren kennende, zal het wel zo zijn dat betrokkene afgevoerd is wegens gezondheidsredenen, met garantie van een mooi vervangend inkomen ... (zelfs na de belastingen ervan afgetrokken, slechts te minderen met bijvoorbeeld 5 procent die hij zou kunnen storten aan de plaatselijke ps-kas). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schande is niet dat hij met pensioen gaat (zij het dan véél te vroeg). Wel dat dit wufte homofiel mijnheertje het daar zo bont gemaakt heeft en de Belgische ambassade een welbepaalde "reputatie" heeft bezorgd.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vandaar zijn vlekkeloze pensionering. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 14 september 2012 om 00:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit hangt af van het departement waarvoor je werkt. Over tuchtprocedures binnen de departementen van de gemeenschappen ken ik niets. Over federale ambtenaren iets meer, waar de visie van de voogdijminister doorslaggevend is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zit inderdaad in een zwaar gesyndiceerd departement, waar je zelfs met (eventjes overdrijven, hoewel) moord nog niet buiten gesmeten zou worden, zodat het verhaal van Schmidt mij niet verbaast... En mijn departement is eerder een Cd&V bastion. ![]()
![]() |