![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voor de afschafing van 21 juli als erkende feestdag | |||
ja België barst |
![]() ![]() ![]() |
85 | 63,43% |
nee belgië moet blijven |
![]() ![]() ![]() |
49 | 36,57% |
Aantal stemmers: 134. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() 21 juli als erkende feestdag moet weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan mij echt niet schelen, ik vier dat nog niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat mij betreft mogen ze 21 juli morgen afschaffen.
En ik ben niet alleen: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie flaminganten gooien dus een betaalde verlofdag naar de verdoemenis omdat het jullie illusie van een zelfstandig Vlaanderen lijkt te voeden.
![]() En dan maar klagen dat de Walen met uw centen gaan lopen, terwijl je ze zelf door de plee spoelt omwille van een hersenschim.
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Die poll van Zeno!
Ik ben voor België maar als ik een feestdag moest weg doen als 11 juli er één word dan zou ik ook 21 juli pakken. Het is ook logisch dat er maar een nationale feestag is. Weet jullie vlaams-nationalisten dat het 410 miljoen euro gaat kosten om al die feestdagen te vieren. Want als vlaanderen één heeft gaat Wallonië en de Oost-kantons dat ook willen.
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In Frankrijk bv zijn ze van plan om van Paasmaandag een werkdag te maken, om de extra kosten voor de ouderenzorg te dekken. Dat bleek nodig na de dramatische afloop van de hittegolf van vorig jaar, waarbij veel mensen het leven lieten. Ik vind die discussie rond betaalde feestdagen overdreven.
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Vlaamse politiek : Feestdagen bijmaken, volksliederen zingen en Vaandelzwaaien.
Hoe mooi, hoe nutteloos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Gelukkig dat de Vlamingen zo zijn, anders was België al lang van de kaart geveegd en leefden we allemaal in een derdewereldland.
Dat idealisme van ons heeft België tot hiertoe boven water gehouden, maar nu wordt het tijd om eens rechtvaardigheid te eisen en niet de barmhartige werkende zot te blijven spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Partir c'est mourir un peu..... Oh dierbaar België..... ![]() Wat ben ik blij tweetalig te zijn..... ![]() Nu nog Chinees en ik kan de wereld rond. Indien er toch een scheiding moet komen dan liefst met onderlinge toestemming. Een ellenlange procedure is slechts gunstig voor advocaten. Maar ik zou het spijtig vinden de Ardennen te verliezen. Alleen een vlak land?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werklozen en gepensioneerden krijgen zowiso geen betaalde feestdagen.
![]() |
![]() |
#15 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is politics.be toch niet zo onafhankelijk of zijn het enkel de leden? Zo hoort u het eens van iemand anders.... ![]() VLAANDEREN ZONDER WALLONIE IS ALS EEN KASTEEL ZONDER PARK ! Schoon hé, van mij ![]() ![]() ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze ook al gevraagd hoe belangrijk 21 juli gevonden wordt?
Kwestie van te kunnen vergelijken.
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 21 tegen 29 ?? Eigenlijk had ik erger verwacht. 8) Ondanks de overmacht van blokkers hier aanwezig, houdt België nog redelijk goed stand 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |