![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() De onnozele geit van een Cijssens gaat aan de pauselijke nuntiatuur ne keer gaan uitleggen hoe vlaanderen ineenzit......... "djeezes kraist" weet dat mens nu écht anders niks te verzinnen.....
denk die nu écht dat ze daar in t'vaticaan "willen" weten hoe t'hier inéénzit...... Danneels zal ze wel uitleggen dat die madam Patricia "geschift" is en dat er "en flandre" pas de problèmes zijn..... en dat iederéén hier "français" parleert...... en dat Albert "le Roi des Belges" nen brave mens is en dat het nog lang, héél lang zo gaat blijven.......misschien. T'is en t'blijft hier een "tjeevenland" nietwaar....... hoe katholieker hoe méér macht ! ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Als ik die hoor of zie op de TV ben ik beschaamd dat het een vrouw is.
Er moesten vrouwen mee in de regering zitten, maar sommigen zijn toch wel echt "seuten" en maken de vrouwen belachelijk. |
![]() |
![]() |