![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Selecteer uw leeftijdscategorie: | |||
min 16 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,47% |
16-20 |
![]() ![]() ![]() |
17 | 20,99% |
20-24 |
![]() ![]() ![]() |
21 | 25,93% |
24-28 |
![]() ![]() ![]() |
9 | 11,11% |
28-32 |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,88% |
32-36 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,94% |
36-40 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 7,41% |
40-44 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,17% |
44-48 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,70% |
48-52 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
52-56 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,23% |
56-60 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,70% |
60-64 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,47% |
64-68 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
68 plus |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Opmerking worden soms gemaakt "jongens toch, wat voor kinderen zijn dat hier","ouwe zak", ...
Om niet te moeten weten 'wie heeft welke leeftijd' (cfr 'hoe oud zijn jullie' draad), deze poll om een leeftijdsprofiel te krijgen van de forumhangers alhier. Meteen kan ook de gemiddelde leeftijd van de forumdeelnemer berekend, en de poll geeft direct een grafiekske terug van de leeftijdsverdeling. L. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Pff, ik ben 20
Moet ik nu 16-20 of 20-24 nemen ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als het vandaag uw verjaardag is, van harte geproficiateerd!, dan moogt ge zelfs kiezen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hou niet zo van die gezagsargumenten, i.e. leeftijd, ik heb gewoon altijd gelijk.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() bedankt, kzit er hier nu mee mat da gelijk, moet het iemand hebben? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik vind dat je geen gelijk hebt, dus moet ik het ook niet hebben
![]()
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dju, kzit ier nu nog altijd met da gelijk. ![]() Doggy, wilt ge nie wisselen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Gemiddelde leeftijd totnogtoe (44 stemmen) : 27 en half jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben 38 maar m'n lever is nog maar 26, m'n hart 53, m'n borsten 3 en m'n pruik is net nieuw. In welke categorie moet ik nu stemmen?
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ik ben ouder dan de ruimtevaart maar voel me jonger dan de Cassini-probe.
Ouderdom is geen garantie voor wijsheid, maar jeugd is dat nog een stuk minder. Het is vervelend om oud te worden, maar toch is het 't enige middel om lang te leven.
![]() |
#14 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() min 16 categorie heb ik als 12-16 beschouwd dus 14 j als midden (ik veronderstel geen min 12 jarigen alhier). Aan tander uiteinde nog geen probleem ![]() Voila, bij deze ben ik burger, doel bereikt, kzal nu maar stoppen met posten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja lap, nu kunnen we blijkbaar opnieuw stemmen waardoor de hele poll naar de zak is. Tadaa. Iemand een nieuwe thread opstarten?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() pfoe
![]() ![]()
![]() |
![]() |