![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() 18 jaar hard werken hebben eindelijk geloond http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verki...kkerzeel.dhtml Wat een mooie zondag was het ![]() ![]() ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Hoe ziet de coalitie er uit dan ?
|
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() samen met de CD&V en SPa, 13 zetels op 21
Open VLD na 18 jaar burgemeesterschap buitengebonjourd
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Hij is echter wel gerekupereerd....
Citaat:
![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 15 oktober 2012 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Proficiat voor Kurt.
Dat is toch normaal. Het zou niet passen moest de burgemeester van Steenokkerzeel om de haverklap een aantal gemeenten verder gearresteerd worden. Nu zijn we alvast zeker dat er een pro-Nederlandstalig beleid gevoerd zal worden. |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Zou mijn royale jaarlijkse bijdrage dan toch hebben opgebracht?
Dikke proficiat Kurt... Hou Zee!!!!!
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zou hem misschien nog meer stemmen kunnen opleveren wegens lekker militant-zijn... Misschien is hij wel mede verkozen voor zijn TAK-zijn en nu beperkt hij daarin zijn rol..... ![]() Waarom was Gerry Adams zo populair? Omdat iedereen 'wist' dat hij tot de leiding van het IRA behoorde.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 15 oktober 2012 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ofwel begrijpt ge niks van de werking van TAK, ofwel zijt ge aan het zeveren.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge begrijpt dus niks van de werking van TAK, blijkbaar.
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() dubbel
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 15 oktober 2012 om 16:33. |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar ik ben één en al oor.....?
![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 15 oktober 2012 om 16:34. |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er staat nochtans:
"Lid zijn van de raad van het TAK is immers niet cumuleerbaar met een uitvoerend mandaat in de politiek". Hij handelt daar consequent naar. Naar Belgische normen is dat inderdaad heel bizar, ik weet het. |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een extreme N-VA Burgemeester. Hebben ze geen brains bij N-VA ? |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De influx van extreem rechts nationalisten bereikt een nieuw hoogtepunt door deelname aan de macht. En De Wever maar de Calimero uithangen. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() leer er mee leven ...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 15 oktober 2012 om 17:01. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Was je ook aan het janken toen Charleroi 17 jaar lang een racistische burgemeester had? |
|
![]() |