![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...minder koffie in de Senseo-koffie-pads dan toch...
Blijkbaar moest Douwe Egberts,op bevel van hun grote bazen bij mega-multinational Sara Lee, al enkele jaren een halve gram koffie minder in de dure coffee-pads van senseo stoppen... Op iets dat maar 5 gram koffie moet bevatten is dat direct een ganse slok!. Die dingen zijn al duur genoeg,en nu werden de consumenten nog wat verder gemelkt,met het risico,ik vermoed zelfs het feit,dat dit de merknaam DE en Senseo op de langere duur aan het beschadigen was.... ![]() Maar,goed nieuws,DE,inmiddels losgekocht van Sara Lee, heeft dit gecorrigeerd,het zou weer allemaal op het originele kwaliteitsniveau moeten zijn! Laatst gewijzigd door kelt : 28 oktober 2012 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 28 oktober 2012 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echte koffieliefhebbers drinken toch geen Senseo.
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() thuis is waar mijn Stella staat...
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want er zijn consumentenorganisaties, zowel privé als van overheidswege die alle afwijkingen streng beoordelen en zelfs zwaar bestraffen. Het begin was 7.5 gram, maar dan kwamen er soms klachten over te straffe koffie. Met 7.2 gram ging het goed, tot men andere malingen ging gebruiken en 7 gram voldoende geacht werd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vorig jaar heeft Sara Lee de Europese koffie en thee business losgekoppeld van de vlees en brood productie in de VS, om zich terug te kunnen plooien op hun core-business. Sinds juni is Douwe Egberts (en Jaquemotte, en Zwarte kat enzoverderenzoverder) als merk "eigendom" van DE Masterbenders 1753. Een groep aandeelhouders beheerd de portefeuille, waar mr Herkemijer een groot kanon van is. Nu moet ik toegeven, we merken het verschil op de werkvloer wel sinds de VS bazen zich teruggetrokken hebben.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus heb ik hier een gazettenbericht proberen samen te vatten waar NIKS van juist was. Wow,dat is voorzeker nog nooit gebeurd op dit forum! Nu verdien ik toch een eervolle vermelding zekers? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Geur vind ik , net als de geur van tabac, heerlijk. Van beide producten krijg ik echter instant maagkrampen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo zijn sommige letters amper 1 mm terwijl dit 3 moet zijn. De meeste mensen lezen niet en daar profiteren bedrijven persistent van. legale oplichterij over hele lijn gedurende uw hele leven. Daarom werd het verkeerslichtetiketvoorstel(srabble woord ![]() Stel je voor dat de consument weet wat hij eet. Dat kunnen we toch niet hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mijn heeft meneer Herkemijer het idee dat slechte publiciteit ook publiciteit is.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die beurs blijft na het zetten ook nog effe in de koffie hangen, mss daarom. En ik drink graag straffe koffie, zo van 't soort waar ge uwe lepel in kunt rechtzetten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |