![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Hallo
Daar ik geen schouw heb ben ik toegewezen op accumulatie verwarming. Gaat dit nog betaalbaar zijn ??? Ik heb nachtarief. Is er een alternatief ?? ik heb heel vroeger accumulatie verwarming gehad maar deze was stuk Nu krijg ik gratis een Alpha plus van iemand met rechtsboven 2 schakelaars naast elkaar en juist eronder 2 knoppen De thermostaat aan demuur werkt nog... Helaas ben ik niet zo vertrouwt met dit alles.. dank u |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor eventuele alternatieven: heb je een gasaansluiting in je woning? Heb je ruimte om eventueel hout of houtpellets te stokeren? .... Helaas zijn er nogal wat nadelen verbonden aan accumulatieverwarming. Voor een opsomming zoek je maar eens op "accumulatieverwarming nadelen" op Google. Je zegt dat je geen schouw hebt, maar is het echt onmogelijk om er eentje te installeren? Sommige gaskachels hebben enkel een muuraansluiting nodig (niet echt een schouw) en in veel gevallen is het installeren van een nieuwe schouw (geisoleerde dubbelwandige inox buizen) ook wel mogelijk. Ik zou in ieder geval eerst even navragen of de installatie van een schouw mogelijk is (en wat dat kost) vooraleer met accumulatieverwarming te beginnen. Anderzijds heb je de installatie voor de accumulatie wel gratis (de thermostaat heb je en de 'kachel' krijg je gratis) dus moet je dat ook wel even meenemen in je berekening welke verwarming de meest ideale voor jou is.
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |