![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Geachte leden van de CD&V - N-VA debatgroep,
als lid van het Belgisch Nationaal subforum moet mij even van het hart dat ik enorm teleurgesteld ben door het misbruik dat sommigen hebben gemaakt van de forumovergang om het Belgisch Nationaal forum even te komen verzieken. Er waren problemen met de gebruikersrechten door de overgang naar een nieuw systeem waardoor plots iedereen bij ons kon posten. Enkele grapjassen vonden het nodig dat dan ook maar te komen doen, en enkele scheldtirades af te komen steken. Deze zijn intussen gewist en de gebruikerstoegangen zijn hersteld. Ik heb het hier over de forumleden: Zeno! Willem de Spreker Axel Nort Ik hoop hen via deze manier te bereiken, en hen te laten weten dat we het uitzonderlijk onvolwassen vinden dat zulke dingen gebeuren. Het misbruiken van veiligheidslekken bij upgrades ligt me als toekomstig informaticus gevoelig, en laat het eveneens duidelijk zijn dat geen enkel Belgisch gezinde zich tot zulke praktijken heeft verlaagd. Dit zal het eerste en het laatste bericht zijn dat ik op dit subforum zal posten, ik zal mij terug van deze groep verwijderen. Het spijt me dat ik met zulke dingen uw tijd heb moeten verdoen, maar ik achtte het nodig. Ik wens iedereen hier nog veel succes met dit subforum, Met vriendelijke groet, Foundation
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En hoe heb je dit hier kunnen posten?
![]()
#3 |
|
![]() CD&V N-VA is voorlopig een groep zonder groepsmoderator, ik ben vergeten wie dat was bij het vorig forum
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() En nu ben ik dat blijkbaar geworden? Nuja, zal het dan zo goed mogelijk proberen te doen. Foundation, maak dat je weg bent
![]()
#7 |
Minister
|
![]() ik kon de verleiding echt niet weerstaan
![]() Laatst gewijzigd door Piet Hein : 19 juli 2004 om 11:29. |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Goh, tis u vergeven
![]()
#9 |
Banneling
|
![]() zeg thomas, een vraagske. Moeten wij onze afdelingsvegaderingen nu ook beginnen met een 'onze vaderke'? Der zijn er bij ons die zich dat afvragen. En tzijn altijd dezelfde
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()