![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Advocaat beschuldigt Brugse speurders na huiszoeking
<< Politie heeft horloge van Belmondo gestolen>> Citaat : Het Laatste Nieuws van 3-4 november 2012 artikel José Masschelin <<Belmondo mag nu een schadeclaim indienen tegen de Belgische Staat>> Citaat : advocaat Sven Mary http://m.hln.be/article/carrousel//1...ndo-kwijt.html http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...Belmondo.dhtml Dit doet mij denken aan het geval van mijn vriend de Blankenbergse stalker. Een advocaat die voor de gemeente werkte had dezelfde naam dan de verbalisant van de "stalker". op de vraag of er een band was tussen die beide kwam nooit een antwoord. http://forum.politics.be/showthread.php?t=121994 Terwijl dat de eerste zin bij het verhoor was , jij hebt geen voet voor op te staan. Van onpartijdigheid gesproken... Vijf minuten later werd ik tijdens het verhoor van mijn vrijheid beroofd omdat mijn verklaringen misschien niet in de gewenste richtingen gingen. Het excuus was op dat ogenblik dat de onderzoeksrechter mij wou zien. Om 12 uur werd ik vrijgelaten zonder de onderzoeksrechter te ontmoeten. Een week later kreeg ik ook nog een psychiaters onderzoek opgelegd. Welke verbaast was dat hij bij mijn bezoek geen dossier had over mij. Verder verklaarde hij dat ik geenszins een gevaar was voor de maatschappij. Dit waren de intimidaties die ik heb meegmaakt en waar bepaalde advocaten niet konden mee doen. De laatste kwam van het kantoor van Sven Mary. Sven Mary die mij midden augustus beloofde de zaak na zijn terugkeren uit verlof opnieuw te bekijken. Sinsdien geen nieuws... Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 9 november 2012 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toevallig deze voormiddag ondervonden. Grrr !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Verklaar u nader.
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Verklaar u nader maar bereid u toch maar voor voor een mogelijke psychiatrich onderzoek
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() *proest*
Bij de volgende flitsboete steek je gewoon een kopie van bovenstaand krantenartikel (doe er nog een foto van koekelbergs en superflik Glenn bij) en het is compleet. Als je bij de politierechter komt, doe je een t-shirt aan met de kop van Francine De Tandt op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar om op de beginvraag van deze draad te antwoorden : ja, ik. Laatst gewijzigd door Gwylan : 12 november 2012 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() net echt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() 3 jaar cel met uitstel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zou Leterminator haar niet helpen na haar voorgeprogrammeerd Fortis arrest?
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand 70.000 stukken van 2€ gezien ? Of 5.646.000 oude B.Fr. Die zijn weggesukkeld in "De Munt". Waarschijnlijk in een ondergrondse garage...
Laat ons allen helpen om ze te zoeken. De eerlijke vinder krijgt 10 %. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Als men bij de munt een keer kan buitenrijden met een karretje dan kan het, aangezien de winst, dat het ook al jaren bezig zijn.
En als men een departement ondermand dan is het misschien wel omdat men dat zelf wil... Net zoals Justitie die nooit de middelen kreeg die zij nodig had om goede werk te leveren. Schijnbaar krijgt vandaag alleen maar de politie voldoende middelen omdat de heren bang zijn voor een mogelijke opstand. Zij hebben bang en willen zeker kunnen zijn dat er toch iets tussen het volk en hen zal staan. En dat geldt voor gans Europa die het beu is. Maar de porblemen van het volk oplossen dat doen zij niet, ze hebben te veel werk met hun eigen "deals". Weet men nu al wat het vermogen is van Wilfried Martens? Bij Jean-Luc Dehaene was er een extratje van 2-3 miljoen euro omdat hij één bepaalde maatschappij goed kon plezieren. Hoeveel heeft W.M. er gepleziert is ook een goede vraag? Wie kan ons een antwoordt bezorgen over het vermogen van deze publieke man binnen hun Europa dat "de werkende mieren" betalen. Wie? Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 16 november 2012 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=RASPOUTINE;6419646]Als men bij de munt een keer kan buitenrijden met een karretje dan kan het, aangezien de winst, dat het ook al jaren bezig zijn.
En als men een departement ondermand dan is het misschien wel omdat men dat zelf wil... ... ... [quote] De vinger op de wonde: "omdat men dat zelf wil". Het kan niet beter gezegd worden . |
![]() |
![]() |