![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze morgen moest ik in de Artevelde stad zijn. Onder het nuttigen van een ristrettootje in het Patershol, dacht ik zo, terwijl ik afwezig een extra schepje ongeraffineerde rietsuiker inroerde : "Héhé, den Daniel heeft het hem toch wel weer goed geflikt aan dees kanten" . Vervolgens duwde ik mijn designerbrilletje ferm terug op de neusbrug en liet me kort meedrijven op een kabbelend golfje andermans Existenzangst : "Hoe zou het nog met Siegfried gesteld zijn? Stelt onze ex-kameraad het goed?" Toen brak een waterzonnetje door, vouwde ik De Morgen op bladzijde twee open en las dat Yves Desmet terug hoofdredacteur van deze kwaliteitskrant is (kaaimannen ten spijt).
Valère waar best du bleven?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 10 november 2012 om 20:29. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen hebt u ons laten weten dat u in het trendy Patershol ristrettotjes drinkt (met toevoeging van ongeraffineerde suiker ... een mens moet tegenwoordig groen zijn nietwaar?) en een designerbrilletje hebt. U zult wel wonen in een loft mag ik aannemen? En vermoedelijk is Humo uw favoriet weekblad. Wellicht brengt u ook uw kinderen (uit uw alternatief samengesteld gezin) met een bakfiets naar een alternatieve school? Laatst gewijzigd door quercus : 10 november 2012 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 10 november 2012 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh? Hopen jullie soms op een terugkeer van Bracke naar jullie rooie (ja kom ...) schaapsstal?
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patrick is zo een beetje opzijgezet door vakbondsbaas Voorhamme, om zo de weg vrij te maken voor de splitsing van de Stadslijst en een oppositiekuur voor de SP.A.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stront, neen bijlange niet. Ik had gewoon verwacht dat Valère onderhand de mise-en-place van zijn volgende (ontegensprekelijk verantwoorde en dwingende) "moeve" volgens de regels van de kunst afgesloten zou hebben.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 10 november 2012 om 20:51. |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Fok. 't Is altijd iet met het syndikaat en hun bazen. Nu eens den Rudi, dan den Robert.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 10 november 2012 om 20:52. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou het nog met Siegfried Bracke zijn?
Beetje tijd over, denk ik. Gans Vlaanderen kon hem zien zitten, tijdens de uitzending van Villa Politica, in te midden de grote delegatie van de nva in het parlement, toen Di Rupo ondervraagd werd over het uitblijven van de begroting van volgend jaar. De fraktie van de nva leek zich tegelijk zorgen te maken en zich te amuseren. Zorgen over de toestand van het land; zich amuseren over de verwrongen gezichten van de ministers die maar geen goed nieuws konden brengen. Geen goed nieuws over de begroting (want helaas, ze maken ruzie ... en 't was nog zo voorspeld dat als de nva niet in de federale regering zou zitten, en dus niet mee moest beslissen over de besparingen ... dat die nva dan in een zetel zou zitten en rustig elke besparing kon afschieten als asociaal, on-economisch, transfert-bevorderend ...). Geen goed nieuws over de economische toestand van ons land. Massale ontslagen, de ene fabriek na de andere. Dus, hoe is het met het Vlaams Strikske ? Hij doet zijn oppositiewerk in De Kamer. Vraag je je af hoe hij het stelt in de gemeenteraad van Gent ? Dat zult ge moeten wachten tot na 1 januari. Immers, nergens ten lande gebeurt de wissel vroeger. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 11 november 2012 om 06:28. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Partijlid
|
![]() logemeeting hé
#15 |
Minister-President
|
![]() Vreemde interpretatie maar kom... De stadslijst zal splitsen en dat hebben PJ en Van Peel al lang beslist. De andere partijen beseffen ook dat de zwoerd nog een keer in de slachtofferrol hun slecht zal uitkomen. Nu ja, benieuwd wat de Antwerpenaar zal zeggen als Liestbeth Homans het binnen een jaartje moet overnemen....
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Maar getuigt dat niet van bloedarmoede bij de partij? Alweer moet de zwoerd opdraven om stemmen te ronselen... Waar zijn die andere competente(en charismatische) politici bij de NVA?
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar tuurlijk zal de factor De Wever zwaar doorwegen bij de verkiezingen. net zoals dat vroeger was met Verhofstadt, Stevaert of Leterme. en zeker in een jonge partij die nog moet groeien, is zo'n stemmentrekker belangrijk. maar geen schrik hoor, de gemeenteraadsverkiezingen hebben bewezen dat er nog stemmentrekkers kunnen opstaan in 2014. Of denk jij nu echt dat al die N-VA-burgemeesters er zijn enkel en alleen omdat in mei-juni De Wever op een affiche stond in die gemeentes??? zo veel minachting heb je toch niet voor de kiezer hé?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral als het een goede, treffende bijnaam is. Maar ik weet wel graag het verhaaltje er achter, dus leg dat eens uit met dat zwoerd. dank op voorhand.
|
![]() |