Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijfora > VLD Vivant
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

VLD Vivant Enkel sympathisanten van VLD Vivant, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'VLD Vivant' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel.

Discussietools
Oud 18 juli 2004, 20:10   #1
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard VLD-Vivant

Welkom in de debatgroep van VLD-Vivant,

hier zal zowel over partijpolitiek alsook over het liberalisme in het algemeen gedebateert kunnen worden. Leden en/of sympathisanten van zowel VLD als Vivant zijn dus welkom, maar ook andere mensen die zichzelf als zijnde liberaal zouden omschrijven en ook mensen die niet liberaal pur sang zijn, maar graag meer zouden te weten komen over het liberalisme zijn hier welkom.

In eerste instantie zal iedereen die een aanvraag doet om hier lid te worden toegang verleend worden, wie het te bont maakt, gaat er echter onherroepelijk uit.

Veel plezier, Dies.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 18 juli 2004, 20:51   #2
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

En uiteindelijk is er dan toch een subgroep voor de vrijheidsminnende mens.

Vraag is natuurlijk of de VLD wel een liberale partij genoemd kan worden, als we haar beoordelen naar klassiek-liberale normen. 8)
Ik ben het alvast eens met Bart Somers als hij zegt dat de VLD moet durven een meer liberale koers te varen.

Laatst gewijzigd door Phrea|K : 18 juli 2004 om 20:55.
Phrea|K is offline  
Oud 20 juli 2004, 09:03   #3
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Aansluitend bij de bemerking van Phrea|K, heb ik ook de grootste twijfel of men de VLD vandaag wel als een liberale partij kan omschrijven.

Over de ideologie, filosofie of politieke vertaling van het liberale gedachtengoed wil ik graag mijn bijdrage leveren tot een constructief debat, maar op geen enkele manier mag mijn aanwezigheid hier gezien worden als een steunbetuiging aan welke politieke partij dan ook.

Trouw aan mijn principes blijf ik op politiek vlak immers een "vrije vogel"...
Oud 1 juni 2005, 13:03   #4
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Welkom in de debatgroep van VLD-Vivant,

hier zal zowel over partijpolitiek alsook over het liberalisme in het algemeen gedebateert kunnen worden. Leden en/of sympathisanten van zowel VLD als Vivant zijn dus welkom, maar ook andere mensen die zichzelf als zijnde liberaal zouden omschrijven en ook mensen die niet liberaal pur sang zijn, maar graag meer zouden te weten komen over het liberalisme zijn hier welkom.

In eerste instantie zal iedereen die een aanvraag doet om hier lid te worden toegang verleend worden, wie het te bont maakt, gaat er echter onherroepelijk uit.

Veel plezier, Dies.
Kijk, normaal zou mij dat 25 WS opleveren. De privatisering van spellingsfouten zou op termijn leiden tot minder dt-fouten, dus ook hier zou de vrije markt een goeie zaak zijn

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be