![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken niks in Parijs! Ik ben er één keer in mijn leven geweest voor minder dan 2 dagen en dat was een georganiseerd reisje.
Nu ben ik er uitgenodigd voor een huwelijksfeestje. Dus wie kan me helpen : - kent er iemand een goedkoop pensionnetje in de buurt van de Mairie du 14ème en van de Rue Gassendi - ik vond er één maar dat kost 92 € per nacht en ik ben een dopperke - weet er iemand of daar metro's rijden - hoe betaal ik op die metro (op voorhand ticket kopen of ...?) - gezien ik geen eigen vervoer heb, zou ik met de Thalys gaan, is dat station in Parijs ver van die buurt gelegen? Voor degenen die zeggen : vraag het aan de mensen die u uitnodigden, mijn vriendinnetje is zelf buitenlandse en huwt nu een Parisien en zij heeft het dus verschrikkelijk druk daar haar familie in het verre Azië woont en er weinig mensen zijn die haar nu kunnen helpen. Haar vriend ken ik helemaal niet. Dank bij voorbaat aan al die slimme mede-forummers die mijn problemen gaan oplossen ![]()
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, je zit dicht bij metrostations.
Citaat:
Je kunt zo'n ticket bij aankomst in de Gare du Nord kopen. Citaat:
http://www.ratp.fr/informer/pdf/orienter/f_plan.php En amuseert u, Parijs is een prachtige stad (duh)!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 november 2012 om 11:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah , Parijs...
![]() Mad Max-rijstijlen op de perefrique ... Bah... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ben er drie keer geweest en de metro is zonder meer zaaaaaalig.
Je kan van de ene uiterste kant naar de andere in maximum een kwartier. Dus het maakt niet zoveel uit waar je logeert. Goedkoopste is "formule 1" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Moet je als fietser gewoon meegemaakt hebben.
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 14 november 2012 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan je niet helpen Marie. Ben nog nooit in Parijs geweest. Wel verschillende keren in de Alsace. Superlekkere zuurkool daar trouwens!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 14 november 2012 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() In Parijs is het vrijwel altijd duur omdat er altijd toeristen zijn, tenzij je in een jeugdherberg gaat slapen of in echt ranzige holen waar er duizenden voor u op matrassen hebben gelegen.
Zoek iets binnen uw budget op Neckermann.be ofzo hé, kalvers en ga daar dan slapen. Neem een 3-dagen ticket voor de metro ofzo, of zolang je blijft en klaar is kees. Ik regel hele reizen naar Latijns-Amerika op nog geen 2 weken voor het vertrek, allemaal via dat internet tegenwoordig en een stomme visakaart. It ain't no rocket science, sugar tits. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ge zijt ook nog de gendarmerie vergeten. En zoals ze bij ons in orde zijn ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie gaat er nu ook naar Parijs...
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op voorhand een ticket kopen is natuurlijk erg praktisch.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#20 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Om hotels te boeken gebruik ik meestal http://www.booking.com/ en www.expedia.nl
Je kan steeds de hotels rangschikken op; prijs, sterren, afstand .... Wat ook handig is, is dat je via een map kan zien waar het hotel gelegen is. Laatst gewijzigd door elsina : 15 november 2012 om 02:05. |
![]() |
![]() |