![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ![]() Volgens de rechtse zionisten hier "een paradijs" omdat er een paar hotels zijn in Gaza, en de mensen er markten hebben. ![]() Heel recente voorbeelden van terreur een paar dagen terug: New Israeli Escalation against the Gaza Strip, 7 Palestinians, Including 3 Children, Killed and 52 Others, Including 6 Women and 12 Children, Wounded artikel: http://www.pchrgaza.org/portal/en/in...ses&Itemid=194 gebeurde met "precisie bombardementen" uiteraard: ![]() Of neem een 13 jarige jongen die vanuit een helicopter doodgeschoten werd verleden week (overduidelijk een Hamas terrorist ![]() Israeli ground force, backed by tanks and bulldozers entered an area near the border at southern Gaza town of Khan Younis and fired at Palestinian protestors, who were stationed near local residents’ homes. After a bit helicopters flew in and started shooting at the Gaza residents, resulting in the death of a thirteen year old boy, Hmeid Yunes Abu Daqqa. bron: http://www.aljazeera.com/news/middle...338601313.html Stop de terreur van Israel! Laatst gewijzigd door Tamam : 14 november 2012 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...4_Israel_Hamas
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 14 november 2012 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat tandestokers richting Israël is inderdaad een fantastische reden om zo te gaan doen.
't was te vredevol voor Israël zeker?
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Wees zo eerlijk om het volledige artikel te quoten, en niet capita selecta.
Het is een verhaal van he-said she-said. Citaat:
Bulldozers zijn geen militair materieel. En aan de andere kant Routine activity heeft normaal geen bulldozer nodig. Suspicious locations is te vaag om op te gaan schieten. Als je tussen de regels doorleest waren Israelis van plan om iets plat te gooien. De palestijnen zijn gaan schieten met mortieren op die bulldozer, en de begeleidende israeli soldaten schoten terug. Ik geloof geen moment dat dat manneke daar, nadat het geescaleerd was, toevallig met zijn autootjes zat te spelen. Laatst gewijzigd door Liederik : 14 november 2012 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() dergelijke pogingen tot "goedpraterij" helpt niet meer.. dit is dus volgens u de "Hamas terrorist" die het verdiende te sterven: ![]() netjes en correct neergeschoten door "begeleidende" soldaten vanuit helikopters. ik zou mij schamen in uw plaats om dergelijke smeerlapperij goed te praten. Laatst gewijzigd door Tamam : 14 november 2012 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() mooi werk, Israel
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() hopelijk raakt dit recent beeld u goed genoeg om te beseffen dat uw denkwijze -zowel politiek als op menselijk vlak- totaal verdraait is als het over Palestina gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe triest moet je wel niet zijn, om voor een land te zijn in situaties als dit.
Het is geen voetbalmatch waar je hebt over hebt. Zowel mensen die pro Israël als mensen die pro Palestina zijn het typische voorbeeld van zolderkamerautisten die interessant willen doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() video van een dode baby in een hospitaal te Gaza als gevolg van de bombardementen (niet voor gevoelige kijkers)
http://www.youtube.com/watch?v=YdREGr2niFY en December, je bent overduidelijk zwaar minderbegaafd, maar ik vind het prima dat je uw computer kan opstarten en op een politiek forum je een account kan aanmaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het doet me denken aan een denkwijze die eerder een excuus is om er niet over na te denken, een mening te vormen of er een gezond geweten rond te vormen. Laatst gewijzigd door Tamam : 14 november 2012 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() man man.. wat een analyses.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() jij bent misschien "centrum-ik ken er geen zak van, weet er geen zak van, en geef er geen bal om"?
denk je dat de vredesbeweging in Tel Aviv niet met Israel bezig is? of denk je dat de progressieve joden waarmee ik tezamen werk hun eigen land haten? denk je dat ik Hamas steun? twee woorden: simplisme en simplisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het gewoon mistplaats en immoreel om partij te kiezen, het is nogmaals geen voetbalmatch waar je over spreekt. 2: Ik beweer nergens dat jij Hamas steunt, ik beweer dat jij Palestina steunt. Jij hebt op de lagereschooltijd/basisschool al leren leren, maak daar dan ook gebruik van . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De palestijnen hebben de optie om geen raketten af te vuren op Israel. Doen ze dat niet, dan is het hun probleem hoe de Israelis retallieren.
![]() |