![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Pro of contra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Pro, natuurlijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen. Dit is een zaak die best op federaal niveau geregeld wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gun de francofonen om in hun sociaal beleid hun eigen accenten te leggen.
Ik gun hen dat, evenveel als ik de Luxemburgers dat gun. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vooral door hun onvoorwaardelijke steun aan het huidige Europa. Ze tonen daardoor dat de onvoorwaardelijke steun, aan stelende en gokkende groot kapitalisten voor hen belangrijker is, dan een sociaal beleid in België en Vlaanderen. Wij geven de banken jouw belastinggeld en je betaald maar een groter deel van je inkomen aan privé zieken- en pensioenkassen en alles komt goed. Of bedoel je iets anders met, ik gun ze hun eigen accenten leggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Neen. Dit is een zaak die best op federaal niveau geregeld wordt.
____________________ Psych Season 6 DVD says hello to all of TV fans! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Onze culturen verschillen teveel om dat op federaal niveau te doen.
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() risico's moet je zo groot mogelijkverspreiden. PUNT
maar interpretatie van regels moet je best MECHANISEREN zoal de belastingsbrief gemechaniseerd is regelingen waar zowat elke belg (zoals kindjesgeld) gebruik van maakt, worden best ook geregeld via een belastingsbrief...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 29 november 2012 om 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben eigenlijk contra. Principieel.
Maar de manier waarop die nu misbruikt wordt maakt me pro. Tot zover mijn principes.
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Ook de vanzelfsprekendheid om een andere taal te leren komt daar bij kijken.
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al hetgeen ervoor staat, is jouw politieke agenda. Die de mijne niet is. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo is de kinderbijslag een voorbeeld, maar ook stukken uit de werkloosheidsvergoeding kunnen naar de gemeenschappen overgeheveld worden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt een veel te eng gedacht van de betekenis(sen) van cultuur. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Punt. Risico's moet je voldoende verspreiden. Voldoende is genoeg. Jij hebt duidelijk niet door waarom ik hierboven refereerde naar de Luxemburgers die ik ook hun eigen accenten graag laat leggen in hun sociale zekerheid. Dit betekent niet dat er geen duidelijke minimumafspraken moeten zijn op Europees niveau. Als sociale zekerheid uitgespeeld kan worden op economisch-concurrentieel vlak, dan moet dit geregulariseerd worden in de EU. Europa moet ook sociaal zijn. Althans volgens de nva toch. .
|
![]() |
![]() |