Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 4 december 2012, 18:28   #1
Klarekijk
Banneling

Standaard Wie of wat is Akira en is die objectief ?

Ik had een ban , Mag Ik dat beschouwen als een persoonlijke aanval op mijn vrije meeningsuiting .

Ik zou eens willen weten wie Akira is en door wie ze ondersteunt wordt .

Ik vind die delegatie op zijn minst absoluut niet objectief en partijdig.

Het lijk mij dat het een bijzonder links gerichte en homo gerelateerd clubje is .

Men mag hier namelijk niet in vraag stellen of een naaktfoto de te aprecieren avatar picture is voor een politiek forum .

Hetero's moeten door de kribbenbijters die vinden dat iedere hetero een homohater is, zich laten uitmaken voor achterlijk , dom , conservatieve zot en meer van die opmerkingen, maar dat mag blijkbaar , daar hoort geen ban bij .

Maar als een hetero zich gewoon out als hetero , en vind dat homo propagenda te ver gaat niet als voorbeeld hoeft gepromoot te worden voor de opvoeding van kinderen , dan heb je een persoonlijk aanval gedaan en ben je veroordeeld tot de ban .

Als ik hier enkel als linkse ja knikker mag komen meehuilen dan heeft dit forum en een open debat geen enkele zin meer .
Klarekijk is offline  
Oud 5 december 2012, 17:02   #2
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

U kreeg geen ban, maar een berisping voor een persoonlijke aanval/schelden waaraan 4 banpunten zijn verbonden. Dat daarop een ban volgde is het gevolg van het feit dat u reeds banpunten had verzameld in het verleden waardoor u op meer dan 10 banpunten kwam en dan volgt automatisch een ban. U was overigens niet de enige die banpunten kreeg in de desbetreffende draad. Persoonlijke aanvallen aan uw adres werden ook bestraft. Wij kunnen echter onmogelijk alles lezen, daarom vragen wij dus om persoonlijke aanvallen (en andere overtredingen van het forumreglement) te melden.

Wat betreft de avatar van Raf: die is - zoals de moderatie al herhaaldelijk heeft aangegeven - op geen enkele wijze in strijd met het forumreglement. Het staat u natuurlijk wel vrij om ervoor te kiezen de avatars van forummers niet te zien als u daar een groot probleem mee heeft: via de gebruikersinstellingen > opties wijzigen > bij weergaveopties discussies "toon schermafbeelingen" uitvinken. U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om betreffende forummer op uw negeerlijst te plaatsen. Dan kan u ook niet in de verleiding komen om hem nog persoonlijk aan te vallen.

Laatst gewijzigd door Akira : 5 december 2012 om 17:05.
Akira is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be