![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of die militanten gelukkig waren of niet; of ze schreiden of niet, of ze in voorkomend geval een schouder hadden om het hoofd te laten op rusten of niet,
het kon hem niet schelen. Wel, naar mijn bescheiden mening, gaan ze beter af zijn met hun nieuwe burgemeester. titel: Antwerpse SP.A kijkt niet om naar partijmilitanten link: http://www.standaard.be/krant/tekst/...21219_00408502 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ik weet in ieder geval dat vele militanten die in 2006 keihard gewerkt hebben voor Pètrick hun schup hadden afgekuisd dit jaar en naar Rood of PVDA vertrokken waren, uit ongenoegen.
't Ziet er naar uit dat ze weer zoiets gaan meemaken dus. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Tja, wat kan je anders verwachten van een kille reclamejongen ?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Eigenlijk was het niet alleen de eigen partij(militanten) die door de SP.A in de steek werd gelaten, bijna elk forum of raad van/met vrijwilligers werd stiefmoederlijk behandeld.
Het aantal keren dat de schepen van jeugd (dan heb ik het over Leen Verbist, niet interim-schepen Güler Turan) op de jeugdraad is geweest op 6 jaar, was op één hand te tellen. Helemaal onnozel werd het toen mevrouw Verbist naast de jeugdraad parallelle kanalen (met kostelijke consultants) begon te organiseren om te weten te komen "wat er leeft bij de jeugd van Antwerpen." Heel de stijl en aanpak van het vorige Antwerps stadsbestuur was kil en afstandelijk. Zie ook de stadsdiensten die gecentraliseerd werden in "Den Bell," zoals jeugdconsulenten van de stadsdistricten die een bureau kregen in het stadscentrum. Vanuit Berendrecht is het voor jongeren een heel eind fietsen naar de stad... Laatst gewijzigd door Le Téméraire : 20 december 2012 om 14:16. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ochgottekes toch. Nu heeft Almaci geuit dat ze De Wever maar een kil personnage vond, en plotseling vinden de NVA-slaafjes Janssens ook een kil persoontje. En waarom hoorde we daar vroeger nooit iets over? U maneuver is wel doorzichtig, moest ge het nog niet weten. Laatst gewijzigd door system : 20 december 2012 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoonweg schitterend dat de maskers bij links op zo'n vernederende manier zijn afgevallen. Ik glunder als ik er aan denk.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of misschien kwam toen de 'ware' De Wever naar boven: een berekend, koud en kil iemand, niet verlegen voor een leugentje hier en daar. Kortom op en top een soort averrechtse poujadist en volksverlakker, maar dan nu in maatpak. Diegene die dat nu nog niet door heeft, is stekeblind. En nu ga ik u maar wat bezig laten voor een tijdje, want we kennen de mogelijke antwoorden van de NVA-slaafjes al op voorhand. Amuseer u nog maar wat. Laatst gewijzigd door system : 20 december 2012 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door d2012 : 20 december 2012 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gaan we nu om ter lelijkst elkaars geliefde politicus afbreken, ja? Vooruit dan maar! Janssens is een ouwe macho die zich belachelijk heeft gemaakt door op een foto met een blote baby te paraderen. Dat heeft de kiezers volstrekt gedegouteerd. Het is een vorm van kind-exploitatie. Die kerel schaamt zich werkelijk nergens voor. Maar misschien schaamt hij zich niet omdat hij niet eens beseft hoe dom hij bezig is. |
|
![]() |
![]() |
#12 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in't echt is het nog erger!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was dus eigenlijk bijzonder moeilijk om daar vroeger iets over te zeggen. Allez, niet moeilijk voor mij, want ik heb een glazen bol; maar moeilijk voor jou, want jij zou niet kunnen volgen waar ik het over had. Maar zeg nu zelf: het negeren van je eigen militanten, dat is toch het ergste wat een sos kan doen in zijn sossenbestaan ! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() het koningshuis is achterlijk. En wie het blijft verdedigen is nog veel achterlijker
|
![]() |