![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ntwerpen.dhtml
De daders zijn dus opgepakt , gelukkig !!!! Maar , zou de buschauffeur beter niets gedaan hebben , en de personen laten doen , onder het motto , de klant is koning ?? sarcasm: Och armkes , nu zitten de daders opgesloten ![]() Mijn innige deelneming hiervoor ![]() Eerlijk , goed dat ze die kutzeikklotezooi hebben opgepakt !!!! Nu nog vrijlaten wegens procedurefouten , eeeej !!!! Misschien moeten de daders klacht neerleggen wegens vrijheidsberoving !! Oh , da'laatste zinneke is ook sarcastisch bedoeld !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 december 2012 om 03:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 'k Zou zo zeggen, WIE vallen die NIET aan?
Graag deftige repliek,a.u.b. ZION. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Mag ik bus en trambestuurders,een tip geven.
In de Balkan draagt men halssnoer van look,om vampiers uit de buurt te houden. Waarom bus en trampersoneel,geen halssnoer van vers varkensgehakt ter beschikking te stellen,aan het begin van de shift? Geringe kosten,en succes verzekerd. De Lijn? NMBS? Eventueel ook taxidrivers? ZION. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Inmiddels werden talloze schatplichtigen - burgers bestaan in een democratuur niet en hebben ook nooit bestaan - door de opeenvolgende misdadige regeringen beroofd, bestolen, in elkaar getrapt, vermoord en verkracht.
Wie deelneemt aan de verkiezingen en stemt voor de "aanvaardbare" partijen is medeplichtig. Immers, democratie maakt medeverantwoordelijk. |
![]() |
![]() |