![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: OP welke partij stem je | |||
cd&v |
![]() ![]() ![]() |
7 | 5,26% |
vld |
![]() ![]() ![]() |
10 | 7,52% |
sp.a |
![]() ![]() ![]() |
12 | 9,02% |
nva |
![]() ![]() ![]() |
17 | 12,78% |
vlaams blok |
![]() ![]() ![]() |
49 | 36,84% |
spirit |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,75% |
vivant |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,50% |
BuB |
![]() ![]() ![]() |
12 | 9,02% |
ander |
![]() ![]() ![]() |
20 | 15,04% |
ongeldig |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,26% |
Aantal stemmers: 133. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Even zien hoe de verhoudingen liggen op dit forum
![]()
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Je bent groen vergeten, eeuwigheidje. ;o)
|
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() er zijn nog wel een aantal partijen die symphatisanten hebben die zich genoodzaakt zien om op "andere" te stemmen.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik stem altijd voor België en Europa, dus B.U.B. !
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Spijtig genoeg kon ik maar 10 keuzemogelijkheden opgeven, zo heb ik inderdaad een aantal partijen (oa agalev (groen!) sorry
![]()
Laatst gewijzigd door Eternity : 23 juli 2004 om 20:11. |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() LSP-reply dus.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() LSP dus!!!
waarom staat bub erbij terwijl groen lsp en pvda groter zijn? en waarom staan kartelpartners apart?
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 24 juli 2004 om 01:01. |
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik stem - het zal u verbazen - sp.a!
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() nu ben ik echt geschrokken hoor
heb dan ook uw voorbeeld gevolgd en sp.a gekozen
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat neemt niet weg dat ik ook op andere kandidaten en zelfs andere lijsten stem. Dat laatste in het geval de B.U.B. voor een verkiezing niet opkomt zoals voor de senaat in 2003 en de E.U. in 2004. Ik heb zelfs voor Europa voor de PVDA gestemd hoewel ik geen communist ben! (omdat die unitaristisch zijn). |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nogmaals bevestigd u mijn vermoeden wat voor een partij de Belgische Unie wel is. Eerst het schandaal met de jongeman met C.C.C.P op zijn t-shirt, dan de links van de B.U.B naar het extreem-linkse gespuis van de Antifa, die Antifa's die in november '99 een meeting van het Front Nouveau de Belgique in het Brusselse verstoorde met het gooien van flessen en stenen naar de zaal waar de meeting plaats had. Geef het maar toe Hans, jullie zijn gewoon een obscure club van neo-stalinisten die liever met een hamer en sikkel vlag zwaaien als met de belgische driekleur. Zulk belgië, neen bedankt!!!! Er is maar 1 rechtse nationale partij in dit land en dat is het Front National!!! P.S: Patriot, bewijst u nog eens dat de BUB een centrum-rechtse partij is??? |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gelieve in deze thread geen discussie te starten over wie beter is, front national of bub
thx ![]()
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Misschien was het beter geweest om de partijen per kartel te zetten.
![]()
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn bedoeling voor deze peiling was te weten te komen hoe de verhoudingen lagen op dit forum ...
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uncroyable is namelijk geen Frans woord, een franstalige als U zou dat toch mogen weten. Verder is 'Belgicain' een bijzonder pejoratief woord, weer iets dat u zou moeten weten. Het vreemdste is echter nog dat u, die sinds juni 2004 op dit forum is, zich een voorval herinnert dat zich in juni 2003 énkel op dit forum afspeelde. Geef toe, ik heb toch reden om te twijfelen aan uw oprechtheid, nietwaar? PS: Als u BUB een stalinistische partij vindt, kunt u misschien mijn signature eens consulteren. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Het is nochtans niet moeilijk: de B.U.B. is een centrumpartij, rechts en links tegelijkertijd, maar niet extreem-rechts of extreem-links. De B.U.B. is er voor de gewone Belg die het Vlaams-nationalisme beu is. Simpel toch?
|
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hans 1, wat lees ik hierboven?
en wat lees ik hieronder? "Ik heb niets tegen gezamenlijke campagnes als die één en hetzelfde doel nastreven: de eenheid van België. Op dat vlak ben ik bereid samen te werken met communisten en extreem-rechts. Eendracht maakt macht." http://forum.politics.be/showthread.php?t=18205 geschreven door jawel, Hans 1, vandaag om 16u 18 driewerf
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 25 juli 2004 om 22:37. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |